    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Date: Fri, 20 Apr 2012 09:43:26 +0100

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello Marek,
    >
    > Thursday, April 19, 2012, 11:12:02 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    > ^^^^^^^ co to za słowo?
    >
    > Nie. Zła ortografia utrudnia zrozumienie tekstu. Nie dość, że nie
    > używasz polskich liter, to jeszcze bez nich robisz byki.

    serio?
    znalezione w necie:
    "Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni
    na bytyrijskch uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc
    ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa
    i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe
    i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu.
    Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty wyszistkch lteir w sołwie,
    ale cłae sołwa od razu."

    Cała ta szopka ortograficzna na elektrodzie ma znamiona fanatycznego
    faszyzmu, ale cóż nie mój cyrk, nie moje małpy, swoją tam obecność
    ograniczam do absolutnie niezbędnego minimum, ze strachem i drżącą ręką
    klikając guzik wyślij bo nie mam pewności czy nie zapomniałem czegoś ze
    szkoły skończonej 25 lat temu.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html