  • 1. Data: 2012-04-17 21:33:13
    Temat: wizcon
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ma Ktoś triala wizcona którym mógłby sie podzielić? ewentualnie crackiem?

  • 2. Data: 2012-04-18 00:09:24
    Temat: Re: wizcon
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    > ma Ktoś triala wizcona którym mógłby sie podzielić? ewentualnie crackiem?

    Zapytaj na uczelni :> O prawo Ohma przy okazji też możesz.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 3. Data: 2012-04-18 13:07:30
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Zapytaj na uczelni :> O prawo Ohma przy okazji też możesz.

    nie udzielaj się, pogadaj sobie z romanem na elektrodzie...
    aaa... i zapisz się do Platformy...

  • 4. Data: 2012-04-18 13:43:08
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > nie udzielaj się, pogadaj sobie z romanem na elektrodzie...
    > aaa... i zapisz się do Platformy...

    ciekawe jak ten debil Tusk będzie próbował mnie zagonić na uczelnię
    wyższą... to jest dopiero ciekawe, nie?

  • 5. Data: 2012-04-18 22:47:48
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    identifikator: 20040501 wrote:

    > ciekawe jak ten debil Tusk będzie próbował mnie zagonić na uczelnię
    > wyższą... to jest dopiero ciekawe, nie?

    Ej amebko. Skończ wreszcie podstawówkę. Nikt ciebie na uczelnię i tak nie
    przyjmie.

    Waldek

  • 6. Data: 2012-04-18 22:58:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldemar,

    Wednesday, April 18, 2012, 10:47:48 PM, you wrote:

    > Ej amebko. Skończ wreszcie podstawówkę. Nikt ciebie na uczelnię i tak nie
    > przyjmie.

    Oj, żebyś sie nie zdziwił, jakie pierwotniaki dyplom uczelni
    dostają...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2012-04-19 00:21:06
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    > nie udzielaj się, pogadaj sobie z romanem na elektrodzie...

    Nie, nie pogadam z Romanem na tej grupie ani na Elektrodzie, bo wątpię
    żebym miał o czym - jam tylko hobbysta zupełnie niezwiązany z branżą
    (swoją drogą, Roman, zapytany nawet o podstawowe rzeczy, ale nie
    roszczeniowo lecz z wyraźną chęcią zrozumienia tematu mimo braków w
    teorii, też pewnie by wyjaśnił to i owo lub podał jakieś tytuły gdzie w
    miare przystępnie da się o tym poczytać, bez tradycyjnego "wróć do
    szkoły", ale ty tego nie zrozumiesz jak sądzę). Mimo tego, wstyd by mi
    było pytać tutaj o rzeczy, które znam jeszcze ze szkoły w normalnym
    systemie 8+4, nomen omen, humanistyczno-przyrodniczej w zakresie
    biol-chem lub mogę odszukać w sieci nawet bez szczątkowej znajomości
    lengłydża. Znam taką jak Twoja postawę po "swojej" stronie barykady i
    równie wielce nią gardzę. Dla mnie EOT i PLONK.

    PS. Nie musisz odpowiadać "wal się cioto", szkoda łącza.

  • 8. Data: 2012-04-19 10:28:14
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > PS. Nie musisz odpowiadać "wal się cioto", szkoda łącza.

    to tylko dla zaawansowanych elektroników z elektrody...

  • 9. Data: 2012-04-19 18:32:51
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > --
    > butek

    bez obrazy, to taki trochę żart...

  • 10. Data: 2012-04-20 07:55:10
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 18 Apr 2012 22:47:48 +0200,
    Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> screamed:

    > Ej amebko. Skończ wreszcie podstawówkę. Nikt ciebie na uczelnię i tak nie
    > przyjmie.

    To już nie te czasy. Teraz byle identyfikator i się dostanie i skończy
    z, nienapisanym przez siebie, ale zawsze, dyplomem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 07:54:31 user up 13144 days, 19:49, 1 user, load average: 0.56, 0.71, 0.97 ]

    In this world, nothing is certain but death and taxes. -- Benjamin Franklin