eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro w sprawie Monstera › Re: Electro w sprawie Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro w sprawie Monstera
    Date: Thu, 19 Sep 2013 17:27:02 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 35
    Message-ID: <l1f549$qf2$1@node2.news.atman.pl>
    References: <l1a0ae$jqo$1@node1.news.atman.pl>
    <5238adf7$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1agri$685$1@node1.news.atman.pl> <l1bn83$e0c$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <l1e3uh$jq6$1@usenet.news.interia.pl>
    <523ab16f$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1f07b$g45$1@usenet.news.interia.pl>
    <p...@l...institute.com>
    <l1f34v$m7a$1@usenet.news.interia.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1379604425 27106 83.151.39.26 (19 Sep 2013 15:27:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Sep 2013 15:27:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1049629 pl.rec.dom:136245
    [ ukryj nagłówki ]


    "Trybun" l1f34v$m7a$...@u...news.interia.pl

    > Uporządkujmy fakty - Lechu kupił telefon, został w jakiś sposób oszukany przez
    sprzedawcę, bardzo rzeczowo i dokładnie zrecenzował
    > zakupiony sprzęt, zakup i matactwa sprzedawcy. W moim odczuciu taki user to skarb
    na grupie, i doprawdy nie wiem o co niektórym z
    > Was chodzi? Poczuliście że Lechu swoimi postami was jakoś zdominował, czy co?

    Na dłuższą metę uczciwość służy każdemu także temu, kto uważa,
    iż lokalnie coś traci. Sklep Electro.pl zyskałby w moich oczach,
    gdyby bezzwłocznie udzielił mi porady co do modyfikacji wpisu APN
    i wysłał mi na czas bon wakacyjny. Drobna wada na dole ekranu nie
    stanowiłaby tutaj problemu -- trudno wymagać od sklepu sprawdzania
    każdego wysyłanego urządzenia.

    Gdybym nie tracił czasu na użeranie się z obrońcami nieuczciwości,
    być może do tej pory kupiłbym telewizor, być może właśnie w sklepie
    Electro.pl -- rozpatrywałem kupno odbiornika TV w czasie kupowania
    smartfonu, ale zatrzymałem się na problemie płacenia via net,
    z którego mam 5% zwrotu, ale tylko do określonej wartości,
    Niestety rozłożenie zapłaty na kilka kart mogło w Electro.pl
    skutkować pobraniem przez sklep kilku opłat manipulacyjnych.


    Ja bym do tej pory kupił telewizor, może do tego dorzuciłbym tablet,
    sklepy by zarobiły, ja bym się cieszył... Ja to drobiazg ale gdy
    podobna drogę przez męki przechodzi każdy (lub niemal każdy) handel
    po prostu zatrzymuje się. :) Tracą na złej obsłudze i kupujący,
    i porządni sprzedawcy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... atman

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: