-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "Bugatti" <s...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Elastyczność silnika
Date: Fri, 1 Oct 2010 21:11:44 +0200
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 42
Message-ID: <i85ave$fnm$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <4ca508ca$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
<i833b9$ils$1@news.dialog.net.pl>
<4ca515bc$0$20996$65785112@news.neostrada.pl>
<i84i76$79q$1@mx1.internetia.pl>
<4ca60b59$0$22796$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1285959470 16118 149.156.157.66 (1 Oct 2010 18:57:50 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Oct 2010 18:57:50 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314719
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:
>W dniu 2010-10-01 13:19, Bugatti pisze:
>
>> Bo jak siądzie 4 osoby i będę jechał na 4.
>> biegu 2500 obr. (~ 110 kmh) to w połowie wzniesienia (o nachyleniu ~
>> 10%) obroty i prędkość zacznie spadać
>
> Mylisz elastyczność z mocą.
Ok. Ty zaś mylisz elastyczność z tym co wskazujesz w swym filmiku.
Tomasz podasz mi linka o którego prosiłem ?
Dobra - ja Ci podam ;-)
http://blogsilnika.blogspot.com/2008/12/elastyczno-w
as-ist-das.html
Widzisz coś o rozpędzaniu silnika na wyższych biegach i "przyspieszaniu
ileśkrotnym" ? Bo ja nie.
Co więcej policzyłem _prawdziwą_ elastyczność dla twojego silnika - 3.2 24V
211 KM, tak ?
211 KM @ 6200
300 Nm @ 4000 (239 Nm @ 6200)
elastyczność na poziomie 1.937
Czyli wychodzi na to że twój silnik jest mniej elastyczny niż chociażby
wspomniany w w/w. linku VW-genowski 1.2 69 KM ;-)
> Jak silnik jest słaby do masy którą musi poruszyć, to ma problemy z
> pokonywaniem wzniesień.
> Silnik z malucha miałby w tych okolicznościach problem na każdym biegu, co
> jednak nic nie mówi o jego elastyczności.
Tak samo nic nie mówi o elastyczności możliwość osiągania znacznych zakresów
prędkości na jednym biegu co Nam usiłujesz wmówić ;-)
Pozdr.
--
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.10 21:46 DoQ
- 01.10.10 21:53 Tomasz Pyra
- 01.10.10 22:19 J.F.
- 01.10.10 22:30 Bugatti
- 01.10.10 22:30 Tomasz Pyra
- 01.10.10 22:41 Michał
- 01.10.10 22:46 Michał
- 01.10.10 22:50 to
- 01.10.10 22:54 to
- 01.10.10 22:54 Tomasz Pyra
- 01.10.10 22:57 to
- 02.10.10 21:33 Maciej Browarczyk
- 03.10.10 12:58 arek.pp
- 03.10.10 14:45 Axel
- 03.10.10 22:43 Bugatti
Najnowsze wątki z tej grupy
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=