eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElastyczność silnikaRe: Elastyczność silnika
  • Data: 2010-10-01 22:54:34
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    begin Tomasz Pyra

    > Nieporozumienie bierze się raczej stąd że 2000rpm w dieslu to już wcale
    > nie są niskie obroty, a prawie połowa drogi do redline - powiedzmy że w
    > kwestii "niskości" odpowiadają 3000rpm w benzynie kiedy to większość
    > silników również zaczyna się budzić.

    Po prostu większość (?) kierowców sądzi, ze po przekroczeniu 4000-5000
    rpm silnik wybucha, a samochód porywa Lucyfer. Czyli jeżdżą akurat w
    zakresie, w którym przeciętny TD jedzie, a benzyna już nie każda.

    --
    ignorance is bliss

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: