eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElastyczność silnika › Re: Elastyczność silnika
  • Data: 2010-10-01 22:46:19
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czarek Daniluk <c...@n...com> napisał(a):

    > W dniu 2010-10-01 16:00, V-Tec pisze:
    >
    > > LOL :) Lepiej "beczkę" 300D :) Chociaż 300D w baleronie zaskoczyło mnie
    > > kulturą pracy (R6) i wytrzymałością (600-700kkm bez problemu).
    > >
    > > W.
    > Pracuje pięknie.
    > Leyland w LT też bardzo ładnie "gada", R5 TDI ze starych audi setek też
    > ładnie gulgocze :)
    > Wszystko co ma więcej cylindrów niż 4 będzie ładniej pracowało niż 4 :D
    >
    > Nic nie przebije fiata 500CC Twin Air - na obrotach gada jak rasowe
    > CC700, 126Bis :)
    >
    > Pozdrawiam !!

    Eee co wy gadacie..... jechałem takim

    W124 300D 1994' rok i od rok starszego Renault Safrane dzieliła go
    przepaść na wszystkim, od pracy silnika, po przyśpieszenie (pomimo
    że lżejszy), wyciszenie klime elektronikę zawieszenia itp...

    ale jak na diesla to nieźle :) lepiej niż passaty 1.9 :)

    dobry diesel to był VW V10 50V na pompo wtryskiwaczach w phateonie ;)

    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: