eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElastyczność silnikaRe: Elastyczność silnika
  • Data: 2010-10-01 21:11:44
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:
    >W dniu 2010-10-01 13:19, Bugatti pisze:
    >
    >> Bo jak siądzie 4 osoby i będę jechał na 4.
    >> biegu 2500 obr. (~ 110 kmh) to w połowie wzniesienia (o nachyleniu ~
    >> 10%) obroty i prędkość zacznie spadać
    >
    > Mylisz elastyczność z mocą.

    Ok. Ty zaś mylisz elastyczność z tym co wskazujesz w swym filmiku.

    Tomasz podasz mi linka o którego prosiłem ?
    Dobra - ja Ci podam ;-)
    http://blogsilnika.blogspot.com/2008/12/elastyczno-w
    as-ist-das.html

    Widzisz coś o rozpędzaniu silnika na wyższych biegach i "przyspieszaniu
    ileśkrotnym" ? Bo ja nie.

    Co więcej policzyłem _prawdziwą_ elastyczność dla twojego silnika - 3.2 24V
    211 KM, tak ?

    211 KM @ 6200
    300 Nm @ 4000 (239 Nm @ 6200)

    elastyczność na poziomie 1.937

    Czyli wychodzi na to że twój silnik jest mniej elastyczny niż chociażby
    wspomniany w w/w. linku VW-genowski 1.2 69 KM ;-)

    > Jak silnik jest słaby do masy którą musi poruszyć, to ma problemy z
    > pokonywaniem wzniesień.
    > Silnik z malucha miałby w tych okolicznościach problem na każdym biegu, co
    > jednak nic nie mówi o jego elastyczności.

    Tak samo nic nie mówi o elastyczności możliwość osiągania znacznych zakresów
    prędkości na jednym biegu co Nam usiłujesz wmówić ;-)

    Pozdr.

    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: