eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElastyczność silnika › Re: Elastyczno?ć silnika
  • Data: 2010-10-01 18:33:25
    Temat: Re: Elastyczno?ć silnika
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-10-01 07:38, J.F. pisze:
    > On Fri, 01 Oct 2010 00:01:48 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >> W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
    >> http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
    >>
    >> Tak to wygląda w silniku benzynowym.
    >> A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których silnik
    >> całkiem żwawo popycha samochód.
    >
    > Niezle niezle, ale co to za silnik ?
    >
    > Taki "zwykly 1.6" ma spore trudnosci z praca na V ponizej 40-50km.

    U mnie to są dwa 1.6 w układzie V.

    Zwykły silnik w Swifcie który ma 92KM czy Corolli 86KM też tak potrafi,
    no może nie od 500rpm, a trochę wyżej, ale charakterystyka będzie dość
    podobna.
    Pytanie tylko czy około 20% mocy maksymalnej dostępne przy niskich
    obrotach wystarczy do poruszenia ciężkiej budy.
    Jak jest ponad 200KM, to nie ma problemu, jak około 90KM to już nie
    będzie to tak efektowne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: