-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!uw.edu.pl!not-for-mail
From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Ekonomiczne obroty silnika
Date: Mon, 27 Apr 2009 11:25:41 +0200
Organization: Warsaw University, Physics Department
Lines: 16
Message-ID: <k...@c...fuw.edu.pl>
References: <gsslk7$ceo$1@inews.gazeta.pl>
<c...@4...com>
<gt1hb1$8s0$1@inews.gazeta.pl>
<r...@4...com>
<0...@4...com>
NNTP-Posting-Host: ccfs1.fuw.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
X-Trace: h1.uw.edu.pl 1240824344 14903 193.0.81.21 (27 Apr 2009 09:25:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...uw.edu.pl
NNTP-Posting-Date: 27 Apr 2009 09:25:44 GMT
User-Agent: Gnus/5.1002 (Gnus v5.10.2) Emacs/21.3 (usg-unix-v)
Cancel-Lock: sha1:7g5Ec6ZgVG4sIUOy4Vt8WX1fGP8=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:23852
[ ukryj nagłówki ]J.F. <j...@p...onet.pl> writes:
> No i zapomnialem o jeszcze jednym wniosku: jak widac jadac 100km/h,
> lepiej jechac z obrotami rzedu 1500 niz 3000.
No to chyba jest znana od dawna prawda stosujaca sie w duzym zakresie
szybkosci - przy danej konkretnej szybkosci najmniej sie spali
wrzucajac najwyzszy bieg jaki sie da.
> [o ile jest sie pewnym ze nie wykonczymy silnika wczesniej, bo niskie
> obroty i duze obciazenia tez mu szkodza].
I przyspieszenia zadne, i w ogole. Dlatego zuzycie paliwa nie jest
jedynym kryterium...
MJ
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?