  • 51. Data: 2018-04-25 11:58:21
    Temat: Re: Ekologia vs diesel
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    25 Apr 2018 08:59:54 GMT, Budzik

    > Obecne auta sa i tak bardzo oszczedne - taki bus jest w stanie spokojnie
    > przejezdzic trase ze spalaniem 6,5-7,5 litra. Czego chciec wiecej?
    > Ile zaoszczedzisz wycinajac DPF? 0,1l?

    Mnie się nie pytaj, tylko tych co z tego powodu wycinają DPFy.
    EOT

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 52. Data: 2018-04-25 12:03:54
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 21.04.2018 o 14:00, p...@g...com pisze:
    > https://40ton.net/filtry-czastek-stalych-wyciete-kil
    kuset-sprinterow-afera-najwiekszej-holenderskiej-wyp
    ozczalni/

    > Na bank nie oni jedni kombinują więc kontrole w branży się szykują

    I to jest właśnie ta bezobsługowość DPFów forsowana zarówno u dealerów
    aut jak i przez niektórych forumowiczów tutaj. Jedna wielka nieprawda
    ... DPFy jak najbardziej wymagają obsługi, i to bardzo uważnej, ze
    strony kierowcy. Gdyby były takie bezobsługowe to nikt nie chciałby ich
    wycinać i nie byłoby mnożących się firm świadczących tą usługę a Liquy
    Moly nie produkowałby preparatu do chemicznego przepychania przytkanego
    DPFa.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 53. Data: 2018-04-25 19:08:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-25 o 11:55, Myjk pisze:

> [...]
    > Zamierzone to pewnie nie było, ale to bardzo dobry indykator.
    >
    > Trzeba problem wyeliminować tak jak normalny użytkownik eliminuje inne
    > problemy wynikające z eksploatacji. Chyba że jest leniwym i chciwym typem,
    > co woli jeździć rozklekotanym żużlem. Czyli wracamy do punktu wyjścia i
    > potwierdza się teza -- problemy z DPF mają właściciele zaniedbanych
    > szrotów, względnie właściciele co im się naprawa elementów nie będzie
    > opłacać, albo będą chcieli zaoszczędzić na paliwie, albo sprzedać
    > katalizatory na złom (w najgorszym wypadku).

    Zaklinasz rzeczywistość czyli fantazjujesz.
    DPF wymaga więcej uwago od użytkownika, a że sprawa dotyczy
    wypożyczalni gdzie pożyczający ma w dupie czy DPF się sam
    wypali czy będzie trzeba pojechać do serwisu i zapłacić
    tysiąc euro.
    Właścicielowi wypożyczalni nie jest już wszystko jedno
    więc problematyczny element usuwa przy pierwszej okazji.
    W efekcie wiemy że korzystanie z auta z DPFem nie jest
    bezproblemowo jak nam niektórzy wmawiają.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2018-04-26 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Mnie się nie pytaj, tylko tych co z tego powodu wycinają DPFy.

    Najpierw uwazasz sie za znaffffce a teraz mowisz zebym sie ciebie nie
    pytał... Nice...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 55. Data: 2018-04-26 20:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > wypadku).

    > Ale auto jest wtedy niesprawne, nie powinno być dopuszczone do

    ROTFL
    CZyli rozumiem ze wtryski wymieniasz co 50-100kkm bo mniej wiecej wtedy
    zaczynaja lac...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 56. Data: 2018-05-01 23:02:03
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 25 Apr 2018 08:46:16 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >nikt tam nie pisał o problemach z DPFem i nikt
    >ich nie wycinał

    Bzdura. W Niemczech tną też PDFy. Może mniej niż w Polsce, ale tną. A
    jak chcesz być w zgodzie z prawem, to możesz sobie w dr wklepać brak
    DPFa ze wszystkimi szykanami z tym zwiazanymi. Np. brak możliwości
    wjazdu do umweltzone.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 57. Data: 2018-05-01 23:03:39
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 25 Apr 2018 10:46:36 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Wed, 25 Apr 2018 00:53:57 -0700 (PDT), p...@g...com

    >No widzę, są ich miliony, miliardy... pff.

    A w Polsce ile ich się wycina? Miliony?

  • 58. Data: 2018-05-01 23:09:31
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 22 Apr 2018 11:43:45 -0700 (PDT),
    p...@g...com wrote:

    >zieloni dziwią się że zielone plakietki nie działają ;-)

    Bo zieloną plakietkę moga dostać auta, które DPFa nawet nigdy nie
    miały ;)

  • 59. Data: 2018-05-06 10:48:02
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-04-24 17:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > I znowu bzdura - nikt kogo znam nie wyciał DPF dlatego zeby spalanie było
    > mniejsze (roznica jest pomijalna).
    > Wycinali dlatego ze zaczynały się problemy.
    > Ba, nawet nie znam nikogo kto wyciałby profilaktycznie ze wzgledu na zły
    > wpływ DPF na kondycje silnika w zwiazku z rozrzedzaniem oleju...

    To się dołączę. Pojazd 10 lat. Najechane 300kkm i póki co zero problemów
    z DPF-em.
    Wg mnie Budzik ma racje. Jak silnik jest sprawny to z DPF-em problemów
    nie ma. O DPF-ie dowiadujemy się jak z silnikiem zaczyna być coś nie tak.

    A czemu są lamenty na forach - nie wiem. Bardzo często najwięcej
    narzekania jest od tych, którzy po prostu nie maja kasy (albo im szkoda)
    na to aby coś naprawić lub zwyczajnie - wymienić jak trzeba. No i
    zaczynają się kaskadowe problemy.

    Z DPF tak już jest, że będzie wrażliwy na niedomagania silnika. W końcu
    jak ze względu na usterki silnik zaczyna kopcić 2 czy 3 razy bardziej
    niż powinien to DPF musi skapitulować.

    --
    mk4

  • 60. Data: 2018-05-06 10:56:12
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-04-26 20:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > ROTFL
    > CZyli rozumiem ze wtryski wymieniasz co 50-100kkm bo mniej wiecej wtedy
    > zaczynaja lac...?

    Nie no coś Pan - przecież już po 10kkm leją!

    MSPANC

    --
    mk4