eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEkologia vs diesel › Re: Ekologia vs diesel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.109241081055.wars
    zawa.vectranet.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ekologia vs diesel
    Date: Sun, 6 May 2018 10:56:12 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Message-ID: <pcmg63$a5k$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <e...@g...com>
    <1ihrf74kyoerv$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <gu1nck9mi5p2$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <10e0z2dwwjs2i$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <5q0wick7kk42$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <jnpmxva8kghl$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <3oeed5xis08y$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 6 May 2018 08:59:47 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
    posting-host="109241081055.warszawa.vectranet.pl:109.241.81.55";
    logging-data="10420"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630760
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-04-26 20:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
    >
    >>> Ja rozumiem, ze DPF moze pasc równiez przez to ze np. wtryski
    >>> leja ale w sumie co z tego z jakiego powodu?
    >>
    >> DPF nie pada z powodu lejących wtrysków, nie pada od zaciętego EGR,
    >> nie pada od nieszczelnego dolotu, nie pada od rzygającej olejem
    >> turbiny czy IC, DPF tylko momentalnie wskazuje na powstanie problemu
    >> gdzieś indziej. Zamierzone to pewnie nie było, ale to bardzo dobry
    >> indykator.
    >>
    >> Trzeba problem wyeliminować tak jak normalny użytkownik eliminuje
    >> inne problemy wynikające z eksploatacji. Chyba że jest leniwym i
    >> chciwym typem, co woli jeździć rozklekotanym żużlem. Czyli wracamy
    >> do punktu wyjścia i potwierdza się teza -- problemy z DPF mają
    >> właściciele zaniedbanych szrotów, względnie właściciele co im się
    >> naprawa elementów nie będzie opłacać, albo będą chcieli zaoszczędzić
    >> na paliwie, albo sprzedać katalizatory na złom (w najgorszym
    >> wypadku).
    >>
    >>> Takie wtryski jeszcze długo posłuza a tak trzeba wymienic.
    >>
    >> Ale auto jest wtedy niesprawne, nie powinno być dopuszczone do
    >> ruchu.
    >>
    >> EOT, bo mi szkoda czasu.
    >>
    >
    > ROTFL
    > CZyli rozumiem ze wtryski wymieniasz co 50-100kkm bo mniej wiecej wtedy
    > zaczynaja lac...?

    Nie no coś Pan - przecież już po 10kkm leją!

    MSPANC

    --
    mk4


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: