eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEkologia vs diesel › Re: Ekologia vs diesel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ekologia vs diesel
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <e...@g...com>
    <1ihrf74kyoerv$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <gu1nck9mi5p2$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <10e0z2dwwjs2i$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <5q0wick7kk42$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <jnpmxva8kghl$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <3oeed5xis08y$.dlg@myjk.org>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 26 Apr 2018 18:59:52 GMT
    Lines: 37
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1524769192 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 688 77.65.80.250:50888
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630121
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    >> Ja rozumiem, ze DPF moze pasc równiez przez to ze np. wtryski
    >> leja ale w sumie co z tego z jakiego powodu?
    >
    > DPF nie pada z powodu lejących wtrysków, nie pada od zaciętego EGR,
    > nie pada od nieszczelnego dolotu, nie pada od rzygającej olejem
    > turbiny czy IC, DPF tylko momentalnie wskazuje na powstanie problemu
    > gdzieś indziej. Zamierzone to pewnie nie było, ale to bardzo dobry
    > indykator.
    >
    > Trzeba problem wyeliminować tak jak normalny użytkownik eliminuje
    > inne problemy wynikające z eksploatacji. Chyba że jest leniwym i
    > chciwym typem, co woli jeździć rozklekotanym żużlem. Czyli wracamy
    > do punktu wyjścia i potwierdza się teza -- problemy z DPF mają
    > właściciele zaniedbanych szrotów, względnie właściciele co im się
    > naprawa elementów nie będzie opłacać, albo będą chcieli zaoszczędzić
    > na paliwie, albo sprzedać katalizatory na złom (w najgorszym
    > wypadku).
    >
    >> Takie wtryski jeszcze długo posłuza a tak trzeba wymienic.
    >
    > Ale auto jest wtedy niesprawne, nie powinno być dopuszczone do
    > ruchu.
    >
    > EOT, bo mi szkoda czasu.
    >

    ROTFL
    CZyli rozumiem ze wtryski wymieniasz co 50-100kkm bo mniej wiecej wtedy
    zaczynaja lac...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
    dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: