-
1. Data: 2018-04-21 14:00:18
Temat: Ekologia vs diesel
Od: p...@g...com
https://40ton.net/filtry-czastek-stalych-wyciete-kil
kuset-sprinterow-afera-najwiekszej-holenderskiej-wyp
ozczalni/
Na bank nie oni jedni kombinują więc kontrole w branży się szykują
-
2. Data: 2018-04-21 14:59:05
Temat: Re: Ekologia vs diesel
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Sat, 21 Apr 2018 05:00:18 -0700 (PDT), p...@g...com
> Na bank nie oni jedni kombinują więc kontrole w branży się szykują
Mogliby się wziąć za te wszystkie samochody z homologacją dopuszczone do
ruchu co to mają powyżynane filtry i nakazać na powrót zamotować. By się
działo.
--
Pozdor
Myjk
-
3. Data: 2018-04-21 15:59:46
Temat: Re: Ekologia vs diesel
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
>> Na bank nie oni jedni kombinują więc kontrole w branży się szykują
>
> Mogliby się wziąć za te wszystkie samochody z homologacją
> dopuszczone do ruchu co to mają powyżynane filtry i nakazać na
> powrót zamotować. By się działo.
>
Po co wycinaja jak to taki bezobsługowy system?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.
Frank Herbert
-
4. Data: 2018-04-21 17:58:15
Temat: Re: Ekologia vs diesel
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2018-04-21 o 15:59, Budzik pisze:
>>> Na bank nie oni jedni kombinują więc kontrole w branży się szykują
>>
>> Mogliby się wziąć za te wszystkie samochody z homologacją
>> dopuszczone do ruchu co to mają powyżynane filtry i nakazać na
>> powrót zamotować. By się działo.
>>
> Po co wycinaja jak to taki bezobsługowy system?
Ta bezobsługowość to tylko taki "chłyt marketyngowy".
Pozdrawiam
-
5. Data: 2018-04-21 19:22:40
Temat: Re: Ekologia vs diesel
Od: p...@g...com
To że ludkowie cwaniakowali to nieuniknione ale jeśli firmy biorą się za wycinanie
DPF to już oznacza że coś jest na rzeczy i podejrzenie pada również na producenta
auta ;-) jak tam akcje Daimlera ?
-
6. Data: 2018-04-21 19:36:42
Temat: Re: Ekologia vs diesel
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2018-04-21 o 19:22, p...@g...com pisze:
> To że ludkowie cwaniakowali to nieuniknione ale jeśli firmy biorą się za wycinanie
DPF to już oznacza że coś jest na rzeczy i podejrzenie pada również na producenta
auta ;-) jak tam akcje Daimlera ?
Brak podstawowej funkcjonalności:
1. informacji że zbliża się konieczność wypalenie DPFa
2. brak przycisku "Wypalaj DPFa" bo komputer nie wie to co
wie kierowca że teraz leci w trasę a potem będzie do końca
miesiąca turlał się tylko po mieście.
Podejrzewam też brak informacji w salonach że auto z takim
silnikiem nie nadaje się ciągłej jazdy po mieście.
Bo że to wiedzą nabywcy używek to wiemy po spadającej cenie
na rynku wtórnym. :-)
Pozdrawiam
-
7. Data: 2018-04-22 09:53:05
Temat: Re: Ekologia vs diesel
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
21 Apr 2018 13:59:46 GMT, Budzik
> Po co wycinaja jak to taki bezobsługowy system?
Ponieważ kupują szroty i nie dbają o nie. DPF jest łatwiej wyciąć niż
zdiagnozować i zreperować silnik a potem dbać o jego sprawność. Się sypnie
wtrysk, spoko, się jeszcze spokojnie trochę przejedzie bez DPF, a że
zakopci "czasem" na czarno i poklepie głośniej to co to komu przeszkadza.
--
Pozdor
Myjk
-
8. Data: 2018-04-22 10:35:43
Temat: Re: Ekologia vs diesel
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2018-04-22 o 09:53, Myjk pisze:
>> Po co wycinaja jak to taki bezobsługowy system?
>
> Ponieważ kupują szroty i nie dbają o nie. DPF jest łatwiej wyciąć niż
> zdiagnozować i zreperować silnik a potem dbać o jego sprawność. Się sypnie
> wtrysk, spoko, się jeszcze spokojnie trochę przejedzie bez DPF, a że
> zakopci "czasem" na czarno i poklepie głośniej to co to komu przeszkadza.
Podasz jakąś definicję jak u dilera przy kupnie nowych aut odróżnić
szrot od nie szrota?
Następne pytanie jak prowadzić z takimi pojazdami wypożyczalnię aut?
Dodawać do każdego pojazdu kontrolera który będzie pilnował czy
pożyczający dba o PDF?
Pozdrawiam
-
9. Data: 2018-04-22 13:59:45
Temat: Re: Ekologia vs diesel
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
>> Po co wycinaja jak to taki bezobsługowy system?
>
> Ponieważ kupują szroty i nie dbają o nie. DPF jest łatwiej wyciąć
> niż zdiagnozować i zreperować silnik a potem dbać o jego sprawność.
> Się sypnie wtrysk, spoko, się jeszcze spokojnie trochę przejedzie
> bez DPF, a że zakopci "czasem" na czarno i poklepie głośniej to co
> to komu przeszkadza.
>
Bez jaj - niemiecka wypozyczalnia kupiła kilkaset szrotowy merców?
Ale jaja!
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire
-
10. Data: 2018-04-22 14:59:46
Temat: Re: Ekologia vs diesel
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...
>>> Po co wycinaja jak to taki bezobsługowy system?
>>
>> Ponieważ kupują szroty i nie dbają o nie. DPF jest łatwiej wyciąć
>> niż zdiagnozować i zreperować silnik a potem dbać o jego sprawność.
>> Się sypnie wtrysk, spoko, się jeszcze spokojnie trochę przejedzie
>> bez DPF, a że zakopci "czasem" na czarno i poklepie głośniej to co
>> to komu przeszkadza.
>
> Podasz jakąś definicję jak u dilera przy kupnie nowych aut odróżnić
> szrot od nie szrota?
> Następne pytanie jak prowadzić z takimi pojazdami wypożyczalnię aut?
> Dodawać do każdego pojazdu kontrolera który będzie pilnował czy
> pożyczający dba o PDF?
>
W przypadku busów rozróżnienie jest w sumie proste: ma dpf - szrot, nie
ma - porządne auto. Tyle ze porządnych juz nie sprzedaja :)
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo