eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEkologia vs diesel › Re: Ekologia vs diesel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ekologia vs diesel
    Date: Wed, 25 Apr 2018 19:08:03 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <pbqcm1$c6d$1@node2.news.atman.pl>
    References: <e...@g...com>
    <1ihrf74kyoerv$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <gu1nck9mi5p2$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <10e0z2dwwjs2i$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <5q0wick7kk42$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <jnpmxva8kghl$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <3oeed5xis08y$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1524676097 12493 46.21.210.209 (25 Apr 2018 17:08:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Apr 2018 17:08:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <3oeed5xis08y$.dlg@myjk.org>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180425-2, 2018-04-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630031
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-25 o 11:55, Myjk pisze:

    >> I jakos tak magicznie po usunieciu DPF lub wymianie problem zanika?
    >
    > Nic nie znika, pojmiesz to w końcu? Problem nadal jest, tylko po wycięciu
    > DPF już go nie trzeba naprawiać bo auto dalej sobie jeździ -- z tą różnicą,
    > że truje ludzi, nie tylko przez wycięcie DPFu, ale także nadmierne
    > dymienie.
    >
    >> Ja rozumiem, ze DPF moze pasc równiez przez to ze np. wtryski
    >> leja ale w sumie co z tego z jakiego powodu?
    >
    > DPF nie pada z powodu lejących wtrysków, nie pada od zaciętego EGR, nie
    > pada od nieszczelnego dolotu, nie pada od rzygającej olejem turbiny czy IC,
    > DPF tylko momentalnie wskazuje na powstanie problemu gdzieś indziej.
    > Zamierzone to pewnie nie było, ale to bardzo dobry indykator.
    >
    > Trzeba problem wyeliminować tak jak normalny użytkownik eliminuje inne
    > problemy wynikające z eksploatacji. Chyba że jest leniwym i chciwym typem,
    > co woli jeździć rozklekotanym żużlem. Czyli wracamy do punktu wyjścia i
    > potwierdza się teza -- problemy z DPF mają właściciele zaniedbanych
    > szrotów, względnie właściciele co im się naprawa elementów nie będzie
    > opłacać, albo będą chcieli zaoszczędzić na paliwie, albo sprzedać
    > katalizatory na złom (w najgorszym wypadku).

    Zaklinasz rzeczywistość czyli fantazjujesz.
    DPF wymaga więcej uwago od użytkownika, a że sprawa dotyczy
    wypożyczalni gdzie pożyczający ma w dupie czy DPF się sam
    wypali czy będzie trzeba pojechać do serwisu i zapłacić
    tysiąc euro.
    Właścicielowi wypożyczalni nie jest już wszystko jedno
    więc problematyczny element usuwa przy pierwszej okazji.
    W efekcie wiemy że korzystanie z auta z DPFem nie jest
    bezproblemowo jak nam niektórzy wmawiają.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: