eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEkologia vs dieselRe: Ekologia vs diesel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ekologia vs diesel
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <e...@g...com>
    <1ihrf74kyoerv$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <gu1nck9mi5p2$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <10e0z2dwwjs2i$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <5q0wick7kk42$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <5...@g...com>
    <m...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <pcmfmo$a5k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 06 May 2018 11:59:58 GMT
    Lines: 43
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1525607998 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 602 77.65.80.250:51084
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630785
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik mk4 m...@d...nul ...

    >> I znowu bzdura - nikt kogo znam nie wyciał DPF dlatego zeby
    >> spalanie było mniejsze (roznica jest pomijalna).
    >> Wycinali dlatego ze zaczynały się problemy.
    >> Ba, nawet nie znam nikogo kto wyciałby profilaktycznie ze wzgledu
    >> na zły wpływ DPF na kondycje silnika w zwiazku z rozrzedzaniem
    >> oleju...
    >>
    > To się dołączę. Pojazd 10 lat. Najechane 300kkm i póki co zero
    > problemów z DPF-em.
    > Wg mnie Budzik ma racje. Jak silnik jest sprawny to z DPF-em
    > problemów nie ma. O DPF-ie dowiadujemy się jak z silnikiem zaczyna
    > być coś nie tak.
    >
    > A czemu są lamenty na forach - nie wiem. Bardzo często najwięcej
    > narzekania jest od tych, którzy po prostu nie maja kasy (albo im
    > szkoda) na to aby coś naprawić lub zwyczajnie - wymienić jak trzeba.
    > No i zaczynają się kaskadowe problemy.
    >
    Lamenty są zapewne stąd ze gówniana czesc potrafi kosztowć powyzej 10k
    PLN...
    Gdyby DPF kosztował 500zł to pewnie lamentów by nie było.
    Ale to troche tak samo jak z innymi czesciami które tez bywaja w
    absurdalnych cenach.
    Moze tu jest kłopot ze nowe auto kosztuje 70.000 a silnik w razie wymiany
    20...

    > Z DPF tak już jest, że będzie wrażliwy na niedomagania silnika. W
    > końcu jak ze względu na usterki silnik zaczyna kopcić 2 czy 3 razy
    > bardziej niż powinien to DPF musi skapitulować.

    No własnie. Silnik sprawny, być może nie optymalnie sprawny (bo taki to
    pewnie tylko jak z fabryki wyjedzie), jezdziłby bez problemu wiele km nie
    dajac zadnych objawów i oszczedzajac wiele złotówek ale to wrażliwy DPF
    kaze wymieniac pol osprzetu a na koncu jeszcze samego siebie.
    Pewnie stąd tez lamenty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
    Blaise Pascal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: