  • Data: 2018-05-06 14:27:05
    Temat: Re: Ekologia vs diesel
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-05-06 13:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik mk4 m...@d...nul ...

    > No to mam dla ciebie zagadke:
    > - jest sobie auto, 400kkm przelotu, wyciety dpf i zjada powyzej pol litra
    > oleju na 1000km co nie jest normą w tym silniku.
    > A jednak nie kopci, nie dymi, nie zostawia ani czarnych sadzowych sladów,
    > ani siwych olejowych - po prostu nic.
    > Jak to wytłumaczysz?

    Jak zjada to już nie do końca jest ok. Pół litra na 1000km to wydaje się
    bardzo dużo.
    U mnie tam nic nie zjada. Od wymiany do wymiany jest tyle co było na
    początku.

    To czy dymi czy nie można tylko w jeden sposób sprawdzić. Pojechać
    drugim samochodem za swoim własnym autem.

    I ten z przodu niech zrobi tak, że redukcja na 2-gi bieg i pedał w
    podłogę do czerwonego. Jak widocznie nie przydymi znaczy nie dymi ;)

    PS. O tym, że ten twój egzemplarz w takiej konfiguracji nie dymi to nie
    uwierzę póki nie zobaczę. Taki już jestem ;)

    --
    mk4