  • Data: 2019-06-11 21:37:27
    Temat: Re: EV -- stan umysłu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 11 Jun 2019 12:28:28 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Ze skrzynki na płocie do rozdziałki w garażu idzie mi 5x10mm2.
    > Nawet Teslę to uciągnie ;)

    Borze! Ja mam 6 i myślałem że to już dużo. :P Oczywiście garaż okablowany
    3F pod EV. Tylko jak się dowiedziałem ile 3F ładowarka CHAdeMO kosztuje to
    zwątpiłem i już wiem że szybko, szczególnie do PHEV z jego mizerną baterią,
    nie zamontuję.

    --
    Pozdor
    Myjk