-
Data: 2019-06-11 22:56:57
Temat: Re: EV -- stan umysłu
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2019-06-11 o 22:20, RadoslawF pisze:
> W dniu 2019-06-11 o 14:31, cef pisze:
>
>>>> Skoro się wycofujesz, to nie naciskam.
>>>
>>> Nie wycofuje się.
>>> Ale czekanie na wyniki 10 lat uważam za bezsensowne.
>>> Napisze wręcz ze to ty wiedząc że nie masz racji wolisz poczekać
>>> na rozstrzygnięcie dziesięć lat.
>>
>> Ja nie stawiałem żadnej tezy, niby skąd miałbym mieć rację lub nie.
>
> Stawiałeś, np:
> "Gdy elektryki staną się masowe, to ładowanie będzie
> w czasie jazdy bezprzewodowo poprzez magnetyczny rdzeń drogowy,
> a posiłek będzie pewnie w tabletkach".
A co Ty taki drewniany jesteś?
Jeśli odczytałeś to jako jakąś tezę, to chyba tylko taką, że elektryki
szybko nie staną się masowe. Zaryzykuję, że tezy tej nie zweryfikuje
nikt z obecnie to czytających.
>>>> Nie chodzi o zadziałanie akurat tego,
>>>> bo wiadomo, że tak nie zadziała.
>>>> Sygnalizuję tylko, że może wymyślą coś bardziej niespodziewanego,
>>>> czego obecnie jeszcze nie znamy.
>>>
>>> Może wymyślą a może nie, może to wejdzie w życie w przeciągu 10 lat
>>> a może nie. Sporo tych "może".
>>
>> Właśnie dlatego pisałem, że pewne kierunki rozwoju techniki
>> trudno przewidywać.
>>
>>
>>
>>>> Jednyną zauważalną tendencją jest przejście w przemyśle w DE
>>>> na elektryczny transport wewnątrzzakładowy
>>>> (a sprzęt dostarczają Niemcy i Dania)
>>>
>>> Wózki akumulatorowe do transportu wewnątrz zakładowego to istniały
>>> już u nas prawie siedemdziesiąt lat temu. Żadna nowość. A skoro
>>> zniknęły to pewnie żaden zysk a jedynie kłopot.
>>
>> Wózek jako taki nie jest odkryciem, tam rozwój idzie w elektyfikację
>> całego transportu - nie tylko wózki - jest cała masa innych
>> platform, paleciaków itp dostosowanych do specyfiki danej produkcji.
>> U nas zniknęło a tam zniknęli pracownicy -bo dodatkowo jest to
>> wszystko bezobsługowe-
>> i to bardziej widac jako kierunek.
>
> A powinno iść o zmniejszenie kosztów a nie o elektryfikację na siłę.
Działanie transportu w oparciu o system zdalnie sterowanych platform,
wózeczków,
ciągów transportowych jest w perspektywie planu biznesowego na dany
okres rozwiązaniem tańszym,
bo najdroższy jest człowiek w takich rozwiązaniach. W montażu eliminuje się
czynnik ludzki jako najbardziej zawodny już od kilkudziesięciu lat.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.19 09:57 RadoslawF
- 12.06.19 10:05 RadoslawF
- 12.06.19 13:17 Myjk
- 12.06.19 16:06 J.F.
- 12.06.19 19:59 Tom N
- 12.06.19 21:06 RoMan Mandziejewicz
- 12.06.19 21:38 RadoslawF
- 13.06.19 07:47 Tom N
- 13.06.19 10:30 RoMan Mandziejewicz
- 19.06.19 07:46 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=