  • Data: 2019-06-11 22:56:57
    Temat: Re: EV -- stan umysłu
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-11 o 22:20, RadoslawF pisze:

    > Stawiałeś, np:
    > "Gdy elektryki staną się masowe, to ładowanie będzie
    > w czasie jazdy bezprzewodowo poprzez magnetyczny rdzeń drogowy,
    > a posiłek będzie pewnie w tabletkach".

    A co Ty taki drewniany jesteś?
    Jeśli odczytałeś to jako jakąś tezę, to chyba tylko taką, że elektryki
    szybko nie staną się masowe. Zaryzykuję, że tezy tej nie zweryfikuje
    nikt z obecnie to czytających.

    > A powinno iść o zmniejszenie kosztów a nie o elektryfikację na siłę.

    Działanie transportu w oparciu o system zdalnie sterowanych platform,
    wózeczków,
    ciągów transportowych jest w perspektywie planu biznesowego na dany
    okres rozwiązaniem tańszym,
    bo najdroższy jest człowiek w takich rozwiązaniach. W montażu eliminuje się
    czynnik ludzki jako najbardziej zawodny już od kilkudziesięciu lat.