  • Data: 2019-06-12 19:59:06
    Temat: Re: EV -- stan umysłu
    Od: <9...@2...195906.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz w
    <news:3150047875$20190610204444@squadack.com>:

    >>> Trojfazowy. Moze to cie zmylilo? :)
    >> Nie zmyliło mnie. [...] na tabliczce?
    > 18 kW, 3x26A

    Jestem po remoncie, do tej pory było max 3 urządzenia (zmywarka, piekarnik,
    czajnik, odkurzacz, mikrofala, grill kontaktowy) - to z jednej fazy szło,
    zalicznikowe 16A, przydzielona na chałupę moc umowna wg faktury chyba 11 kW.
    Teraz mam zmywarke,pralke, suszarkę, piekarnik, mikrofale, odkurzacz... i
    płyte indukcyjną...
    Tyle, że na 3 fazach... i skończyły się problemy z max 3, ale:
    "Inteligencja" płyty indukcyjnej jest zajebista (i tak na 2 fazach działa)
    -- pstryka mocą po palnikach, a jak jest jej za ciepło to pstrykac
    przestaje, max ma 7800W, znamionowo.

    --
    'Tom N'