  • Data: 2019-06-11 12:04:10
    Temat: Re: EV -- stan umysłu
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, June 11, 2019 at 11:39:46 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wczoraj widzialem pilkarzy napedzajacych sila miesni buty. Na brak treningu to oni
    nie narzekaja. W zasadzie ich praca to codzienne kilkugodzinne treningi. Mecze graja
    zeby odpoczac od treningow. I tacy wytrenowani ludzie po czterdziestu pieciu minutach
    zjebani byli ze ledwo z boiska schodzili. A Ty pierdolisz jaki mocarz jestes.

    ? grales kiedys w pilke? 2x15 min w zespolach 6-8 osob na polowie boiska wystarcza,
    zeby pasc na amen...
    Co to ma do poruszania sie po plaskim z pi razy oko stala predkoscia? To naprawde
    niewiele treningu i wysilku wymaga.
    Ile mocy to nie wiem, np. Strava podaje mi na dojezdzie do pracy srednio 80W (wg mnie
    zawyzone), tak porownujac do podjazdu z ostatniego weekendu 11% z predkoscia 6.4km/h
    160W - to juz jest dosc meczace ;)
    + dla porownania kolarz zawodowy wyciaga ze 400W