  • Data: 2019-06-11 14:31:33
    Temat: Re: EV -- stan umysłu
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-10 o 21:23, RadoslawF pisze:

    > Nie wycofuje się.
    > Ale czekanie na wyniki 10 lat uważam za bezsensowne.
    > Napisze wręcz ze to ty wiedząc że nie masz racji wolisz poczekać
    > na rozstrzygnięcie dziesięć lat.

    Ja nie stawiałem żadnej tezy, niby skąd miałbym mieć rację lub nie.

    > Może wymyślą a może nie, może to wejdzie w życie w przeciągu 10 lat
    > a może nie. Sporo tych "może".

    Właśnie dlatego pisałem, że pewne kierunki rozwoju techniki
    trudno przewidywać.

    > Wózki akumulatorowe do transportu wewnątrz zakładowego to istniały
    > już u nas prawie siedemdziesiąt lat temu. Żadna nowość. A skoro
    > zniknęły to pewnie żaden zysk a jedynie kłopot.

    Wózek jako taki nie jest odkryciem, tam rozwój idzie w elektyfikację
    całego transportu - nie tylko wózki - jest cała masa innych
    platform, paleciaków itp dostosowanych do specyfiki danej produkcji.
    U nas zniknęło a tam zniknęli pracownicy -bo dodatkowo jest to wszystko
    bezobsługowe-
    i to bardziej widac jako kierunek.