    From: j...@a...at
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: EOS 40D, 500D, 450D, 1000D, ktory wybrac?
    Date: Tue, 26 May 2009 03:16:16 -0700 (PDT)
    <gvecpi$2f1$1@opal.icpnet.pl>
    <f...@a...googlegroups.com>
    <gvg7rd$5kt$1@news.onet.pl>

    On 26 Mai, 10:04, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
    > Uzytkownik <j...@a...at> napisal w
    wiadomoscinews:fac4e23d-e1a2-45ff-abd4-97bde1157121@
    a7g2000yqk.googlegroups.com...

    39774518532089714

    39774765193599458

    > to nie jest porownanie dla tych , ktorzy nie wiedza czego szukac w
    > zdjeciu.
    >
    > gdybym chcial z kazdym oszolomem dyskutowac to bym sam oszalal
    >
    > kazdy sredniej klasy fachowiec widzi gdzie siedzi max ostrosci na
    > kazdym ze zdjec.
    >
    > Nie mówie ze nie masz racji ale wydaje mi sie ze ta pani byla w ruchu
    > natomiast osoba w szybowcu wykonywala mniej ruchów lub wcale. Owszem czas
    > 1/640 nie jest duzy ale do porównan lepiej wybrac to samo ujecie. Z checia
    > obejrzalbym zdjecia z omawianych dwóch puszek tego samego nieruchomego
> [...]

    akurat jest to zdjecie pozowane o ile pamietamj nie bylo w ruchu.
    nalezy do jednych lepszych pod wzgledem ostrosci.
    Zrobilem je tak , dlatego ze chcialem przetestowac aparat , do ktorego
    mialem zastrzezenia.

    dalej pokazuje zdjecie osoby siedzacej przy stole - z cala pewnoscia
    osoba nieruchoma.
    nie bylo ciemno - we wloszech czyli mocne naslonecznienie tylko w
    poddaszu.
    dla tego AF juz za ciemno nie trafil kompletnie.
    wiekszosc zdjec o normalnym kontrascie nie byla trafionych.

    postaram sie odgrzebac to moze znajde podobne ujecia tym samym
    obiektywem.

    z doswiadczenia ok 10 000 zdjec c450
    ok 1000 c40
    i ok 10 000 c50d

    w c450 zdjecia ostre nalezaly do rzadkosci - przez przypadek
    w c40/50d na ogol sa ostre , czesto idealnie , jesli nie dokladnie
    trafione to blad nie jest wielki , do zaakceptowania.
    Calkoiwcie nietrafione naleza do rzadkosci.

    XXX