  • Data: 2009-05-26 08:04:57
    Temat: Re: EOS 40D, 500D, 450D, 1000D, ktory wybrac?
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <j...@a...at> napisal w wiadomosci
    news:fac4e23d-e1a2-45ff-abd4-97bde1157121@a7g2000yqk
    .googlegroups.com...
    On 25 Mai, 17:17, "Zibi" <l...@i...pl> wrote:
    > Uzytkownik jansal napisal w wiadomosci:
    >
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/DivTesty#533
    9774518532089714

    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/DivTesty#533
    9774765193599458

    > To jest _zadne_ porównanie, testerze od siedmiu bolesci.
    > Wez to pierwsze zdjecie zresajzuj do wielkosci tego drugiego,
    > zastosuj to samo wyostrzanie, bo w tym drugim tak dowaliles
    > USM, ze gosc w szybowcu ma biala obwódke dookola wlosów.
    >
    > -- Zibi(receinogiopadaja)

    to nie jest porownanie dla tych , ktorzy nie wiedza czego szukac w
    zdjeciu.

    gdybym chcial z kazdym oszolomem dyskutowac to bym sam oszalal

    kazdy sredniej klasy fachowiec widzi gdzie siedzi max ostrosci na
    kazdym ze zdjec.

    Nie mówie ze nie masz racji ale wydaje mi sie ze ta pani byla w ruchu
    natomiast osoba w szybowcu wykonywala mniej ruchów lub wcale. Owszem czas
    1/640 nie jest duzy ale do porównan lepiej wybrac to samo ujecie. Z checia
    obejrzalbym zdjecia z omawianych dwóch puszek tego samego nieruchomego
    obiektu z tym samym obiektywem. Da sie?