  • Data: 2009-05-26 15:28:38
    Temat: Re: EOS 40D, 500D, 450D, 1000D, ktory wybrac?
    Od: Howk <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Maj, 22:38, "mzmich88" <U...@p...fm> wrote:
    > znalzlem porownanie technicznehttp://www.dpreview.com/reviews/compare_po
    st.asp?method=sidebyside&ca...

    > ciekawi mnie jakosc robionych zdjec przez 500D w stosunku do 40D
    >
    > prosze o Wasza opinie
    >
    > czy obiektywy w jednym i drugim wypadku sa takie same?

    idź do marketu, pyknij parę fotek 40d i parę 500d, usuń exifa i wystaw
    na grupie, niech mądrale doradzający 40d znajdą te z tej "idealnej"
    puszki :)))

    Różnicy w jakości zdjęć nie zobaczysz. Jak masz kasę to bierz 50d
    (jest bardziej trendy :)) i możesz regulować AF do obiektywu co może
    się przydać. Na zagranicznych forach nikt przy zdrowych zmysłach nie
    doradzi do normalnego użytku 40d zamiast 500d.