  • Data: 2009-05-27 06:19:55
    Temat: Re: EOS 40D, 500D, 450D, 1000D, ktory wybrac?
    Od: j...@u...at szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Mai, 07:58, "woj" <N...@w...pl> wrote:

    > Znajomy nabyl ten aparat i jakos nie zauwazylem problemów o których piszesz,
    > wiec skad to przekonanie?

    na tym polega problem ze opinie sa wyglaszane wg przeczytanych gdzies
    w sieci danych technicznych , kolega kolegi ma , czasem opisu przez
    kogos , na ogol sluzacego celom komercyjnym - czyli z zalozenia
    pozytywnego.
    MOze tylko 2 , 3 osoby tutaj posiadaja / ly te aparaty i ich opinie sa
    w zasadzie identyczne : c40d jest pod kazdym wzgledem lepszy. I tez
    tak uwazam.

    Moje przekonanie nabylem na podstawie wielu setek pomiarow i
    uzytkowania systemu AF w c450d w trzech aparatch przez okres paru
    miesiecy. Bylo to dokladnie o tych pare miesiecy za dlugo.

    moj krytycyzm wzial sie nie z braku dobrej woli , a z faktu, ze
    wczesniej bylem rozpieszczony ostroscia jaka daje hybryda . Tam kazde
    zdjecie jest idealnie ostre . Mimo wyzszej rozdzielczosci w
    canonowskich obiektywach jakosc obrazu wskutek nieprecyzyjnego
    ostrzenia tylko sporadycznie byla do zaakceptowania.

    mimo tego mam w sumie o 450 d fantastyczne wspomnienie.
    jadac do warsztatu z tym aparatem do justacji stanal mi na
    autostradzie samochod.
    mam taka zasade , ze zmieniam samochod jesli po raz pierwszy wskutek
    awarii zatrzyma sie na autostradzie.
    Zmienilem wiec. Wkrotce zlotowka spadla , euro podrozalo i
    zaoszczedzilem w ten spoosb ok 50 000 zl.
    Rzeczywiscie nigdy nie mialem aparatu , ktorym w tak krotkim czasie
    udalo mi sie tyle zaoszczedzic.
    polecam wiec zawodowcom.