    From: venioo <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ECU - procedura CHECK
    Date: Sun, 07 Aug 2011 16:26:19 +0200

    W dniu 2011-08-07 12:42, Olo pisze:

    > ponieważ co? złącze diagnostyczne masz, komp + kabelek i jedziesz.

    > aha, a zdajesz sobie sprawę że ECU to nie tylko EEPROM?

    zdaje sobie. niestety nie mam w okolicy nikogo, z kim moglbym podmienic
    ECU.

    > Zczytałeś z
    > programatora układ i stwierdziłeś, że wszystko OK? :) Od dupy strony. Co
    > to jest uderzeniówka, bo dalej nie wiem? Czujnik spalania stukowego?

    Uderzeniowka - wylacznik odcinajacy prad w aucie w momencie uderzenia
    (np. wypadku)

    > dlatego na końcu uśmieszek. Jaki ma związek awaria pompy paliwa w Twoim
    > aucie z iskrą na swiecy?

    Jezeli komputer nie przeprowadzi do konca diagnostyki bo cos jest
    uwalone to nie pozwoli odpalic samochodu przez "niedanie" pradu na
    swiece. Tak na wszelki wypadek, zeby jeszcze wiekszego bigosu nie
    narobic po odpaleniu auta z zepsutym komponentem. Nie wiem tylko czy to
    ma zastosowanie akurat w peżocie.

    Zadalem pytanie tutaj, bo _podobno_ w tym modelu komputer nie sprawdza
    stanu pompy paliwa, wiec check nie powinien od tego sie swiecic.

    --
    venioo
    GG:198909