  • Data: 2012-11-26 12:31:51
    Temat: Re: Dziwny zwyczaj
    Od: mAro <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lis, 19:10, "wowa" <w...@g...pl> wrote:
    > Witam
    > Od jakiego czasu obserwuj pewien dziwny zwyczaj na skrzy owaniach. Stoi
    > kilka aut na czerwonym, doje d am do ostatniego a ten po kilku(nastu)

    E tam, ja z kolei widzę masę dziwnych zachowań w związku z progami
    spowalniającymi na osiedlach. Ja z reguły trzymam się 25 - 30kmh i tak
    sobie sunę powoli, ale są tacy co gaz-hamulec, gaz hamulec i albo mi
    wiszą na zderzaku by zostać w tyle przy progu, albo ja muszę przed
    nimi hamować. I tak biją ich na głowę Ci co nawet na lewy pas przejadą
    byle jednym kołem przejechać.
    Może to taka oszczędność, w parzyste dni lewym kołem, w nieparzyste
    prawym ;)

    No ale nie powiem, żeby to była dla mnie jakaś straszna tragedia :)

    Pozdrawiam,
    Whatlogin