    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dziwny pendrive
    Date: Sun, 12 Dec 2010 23:26:36 +0100

    "Pszemol" napisał:

    > Twoje zastrzeżenia nie dowodzą oszustwa.

    Toteż nie dowodziłem oszustwa tylko "skubanie jeleni". Masz jakieś problemy
    z czytaniem? Rozwiąż je, zanim zaczniesz pisać.

    > Nie podoba mi się rzucanie oskarżeń oszustwa w oparciu wyłącznie
    > o swoje widzi-misię.

    A ja mam w głębokim poważaniu, co ci się podoba, a co nie. Tu jest grupa
    dyskusyjna i ja wyrażam swój pogląd, a ty możesz co najwyżej pienić się
    bezsilnie.

    > Nie wypieraj się teraz

    Przytocz cytat albo spadaj na drzewo.

    > - napisałeś że dysk nie ma pojemności 16GB.

    Bo moim zdaniem - nie ma. Nie ma tego również podanego wprost w opisie
    przedmiotu, więc o co chodzi?

    > A więc nazwałeś sprzedawcę oszustem.

    To twoja interpretacja. Tu nie mam moderatorów, więc możesz napisać dowolny
    idiotyzm.

    > To tylko Twoja wyobraźnia, nie dowody.

    Więc wyobrażaj sobie dalej, że kupisz za 3 dychy pendrive o pojemności 16
    GB.

    > A dla mnie nie jest dowodem.

    "...nas nie przekonają, że białe jest białe, a czarne jest czarne"
    Gratuluję wzorców.

    > Jak to nie??? Ślepy jesteś?

    Ponownie: przytocz cytat *z opisu* lub z podanej (a raczej: nie podanej tam)
    specyfikacji, albo spadaj na drzewo.
    To, że ktoś umieścił ów przedmiot w dziale "Flash 16 GB" i nazwał "PenDrive
    16 GB" nie świadczy o niczym. Tu nie Amazon czy inszy Ebay, tylko polskie
    (za przeproszeniem) Allegro, gdzie cwaniaczek na cwaniaczku krętaczem
    pogania.
    Tu masz przykład aukcji, gdzie podana specyfikacja pozwala mieć nadzieję, że
    zakupiony pendrive może mieć pojemność 16 GB:
    http://allegro.pl/pamiec-usb-pqi-u273-16gb-20mb-sec-
    chorzow-fvat-i1345173142.html

    > Nadal twierdzę, że nie masz dowodów oszustwa.

    No to masz zmartwienie. Ale to już twój problem.

    JoteR