  • Data: 2010-12-12 23:24:00
    Temat: Re: Odp: Dziwny pendrive
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" napisał:

    > Widzisz - dopóki miob nie przytoczył ostrzeżenia z wordpress.com
    > to jedyne wasze "dowody" oszustwa to była niska cena i jakieś błędy
    > językowe na stronie o mnie...

    Czyli innymi słowy przyznajesz, że jesteś jednym z tych bęcwałów, którzy
    mając wszelkie przesłanki do podejrzeń, iż podana im kawa jest gorąca - nie
    uwierzą, dopóki nie przeczytają takiego ostrzeżenia na kubku? Doprawdy, nie
    ma się czym chwalić. Bo trzeba być naprawdę wysokiej klasy bęcwałem, żeby
    wchodząc na grupę, na której są ludzie, którzy "zjedli zęby" na sprzęcie
    komputerowym *w Polsce*, zakładać że nie wiedzą o czym piszą. I że do
    wyciągnięcia wniosków nie są im potrzebne publikacje w amerykańskich
    piśmidłach dla ubogich duchem, lecz przede wszystkim doświadczenie nabyte w
    warunkach *polskich*. Ale jak widać - dla ciebie liczy się tylko to, co
    zamieszczono w kolorowej prasie, inni som gupi i już. I potupaj jeszcze
    nóżką.

    JoteR