  • Data: 2010-12-12 22:45:58
    Temat: Re: Dziwny pendrive
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-12-12 22:54, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Dowody to musi mieć ten, kto oskarża innego o oszustwo.
    > Bez dowodów oskarża tylko skończona szmata bez honoru.

    Dowody to trzeba przedstawić w sądzie jeśli już.
    A czy można twoje założenie przyjąć w druga stronę ?
    nie masz dowodu a pyszczysz że facet jest niewinny czyli
    jesteś "skończona szmata bez honoru"

    > Wyjść na idiotę w oczach idiotów to żaden wstyd.

    Czyli ładnie założyłeś że wyjść na idiotę w swoich oczach
    to żaden wstyd. :-)
    I jak to idiota zapomniałeś i oczach innych czytających.