  • Data: 2010-12-13 16:12:30
    Temat: Re: Dziwny pendrive
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:ie3jb8$8tt$1@node1.news.atman.pl...

    > Dowody to trzeba przedstawić w sądzie jeśli już.
    > A czy można twoje założenie przyjąć w druga stronę ?
    > nie masz dowodu a pyszczysz że facet jest niewinny czyli
    > jesteś "skończona szmata bez honoru"

    Nigdzie nie napisałem że facet jest niewinny, to raz.
    A dwa - domniemanie niewinności przy braku dowodów winy
    to PODSTAWOWA ZASADA w cywilizowanym społeczeństwie.
    Szkoda, że Ty jeszcze nie dorosłeś do tego aby żyć w cywilizacji.

    > Czyli ładnie założyłeś że wyjść na idiotę w swoich oczach
    > to żaden wstyd. :-)
    > I jak to idiota zapomniałeś i oczach innych czytających.

    Niestety nie zrozumiałeś aluzji... No ale nie zaskoczyłeś mnie tym bardzo.