  • Data: 2010-12-12 21:34:06
    Temat: Re: Dziwny pendrive
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-12-12 21:12, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Jesteście opóźnieni w rozwoju?

    Ty jesteś co skutecznie udowadniasz w swoich postach.

    > Ja nikogo nie bronię ani nie twierdzę że on nie jest oszustem
    > gdy pytam czy macie DOWODY na to że jest oszustem...

    Dowody to musi mieć prokurator czy sąd, my nie mamy takiego
    obowiązku i nie pozwolimy go sobie nałożyć przez takiego
    typa jak ty.

    > Nie o to czy macie przypuszczenia tylko czy macie dowody.
    > Kupił ktoś to i sprawdził? Bo jeśli nie, to macie tylko przypuszczenia.

    Skoro dla ciebie ma to jakieś znaczenie to sobie pisz że mamy
    "tylko przypuszczenia". Ale żeby nie wyjść na kompletnego idiotę
    to powinieneś zamilknąć lub kupić tego pena i nam udowodnić że
    byliśmy w błędzie. Wybór należy do ciebie.