  • Data: 2013-12-29 22:43:29
    Temat: Re: Dziwne przejściówki
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. raczyłeś nie zauważyć że są dwa rodzaje przejściówek, oba opisane
    > enigmatyczne.
    > 2. Ja potrzebuję jaśniej. Pisze np.: " Adapter używa się do ładowania i
    > transferu danych i dźwięku w urządzeniach" Więc ja pytam, jak się przenosi
    > dane przez wtyk typu jack albo jak się przenosi dźwięk (z gniazda jack)
    > przez złącze USB?

    W ten sposób, że niektóre dzikie i-cośtam-urządzenia potrafią mieć
    interfejs usb na gniazdku jack 4-polowym, które równolegle jest używane
    jako zwykłe gniazdo słuchawkowe:
    http://obrazki.elektroda.pl/7824217000_1363042809.jp
    g i taki durny
    standard zaaplikowały też chińczyki do niektórych mp3/mp4/mp5. To po
    stronie "urządzenia z gniazdkiem JACK" jest przekombinowane, a nie w usb
    czy w przejściówce.

    Jak odtwarzacz samochodowy ma obsługę "usb storage/usb media transfer
    costam" i gniazdko USB dla pendrive (jak się te odtwarzacze zgłaszają po
    podłączeniu do usb), to dzięki takiemu czemuś - widzi odtwarzacz
    ipod-shuffle czy chiński odpowiednik jako pendrive z piosenkami. A nie
    że jako urządzenie audio na usb, z jakimś magicznym interfejsem pomiędzy
    itp...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173