  • 51. Data: 2011-02-20 08:24:29
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 19-02-2011 20:44, Artur Maśląg pisze:

    > Wiesz, jakoś mi niespecjalnie. Prowadzący zrobił to na własne życzenie,
    > co do pasażerki - nie wiem. Szkoda by mi było, gdyby trafili kogoś
    > jadącego zgodnie z przepisami i ...

    To był kurs za kasę, jednej z korporacji pseudo taksówkarskiej.
    Ona jechała do pracy i była przypadkową ofiarą.

    M.

  • 52. Data: 2011-02-20 09:18:57
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-19 17:03, Marek Dyjor pisze:

    > nie bedzie dochodzić... wpisze nie zachowanie bezpiecznej prędkości i
    > tyle. Co w 99% będzie prawdopodobnei prawdą.

    No właśnie, prędkość ich zabiła ale nie musiała być przyczyną wypadku.

    A.

  • 53. Data: 2011-02-20 09:27:58
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-19 22:51, Marek Dyjor pisze:

    > to był zamach... ciekawe czy przesłuchano policjantów z najbliższego
    > komisariatu, powinni byli zamknąć drogę :)

    Gdyby to był zamach to auto natychmiast by pocięto na kawałki, połowa by
    zniknęła, a za pół roku dowiedzielibyśmy się, że po przebadaniu
    pomieszanych zwłok, pasażerka była pijana a kierowca miał słabą psychikę
    więc był podatny na wpływy pasażerki, która siłą woli kazała mu się
    owinąć dookoła drzewa.

    Mnie przekonała Twoja wersja:)

    A.

  • 54. Data: 2011-02-20 09:46:17
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie, prędkość ich zabiła ale nie musiała być przyczyną wypadku.

    To nie prędkość zabiła, tylko nagłe jej wytracenie.

    --
    Irokez

  • 55. Data: 2011-02-20 12:23:35
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-02-19 22:28, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Jak się jedzie 200 km/h to się psa nie omija...

    Rózne są rekacje ludzi, ja już wiem, że mam poprawną, zając niestety nie
    przeżył.

  • 56. Data: 2011-02-20 12:24:52
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-02-19 22:27, to pisze:
    > begin Nex@pl

    > Powinieneś go dużo wcześniej wymienić i nie byłoby takich akcji.

    Ten tłumik ma jakieś 5 lat i jest to tłumik oryginalny z salonu
    mercedesa ;-) Pech chciał, że jakaś wada spawu czy coś.

    w drugim aucie, 31-letnim, dopiero rok temu zmieniłem oryginalne
    tłumiki, ale tam przebieg jest mały.

  • 57. Data: 2011-02-20 12:53:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MariuszM

    > To był kurs za kasę, jednej z korporacji pseudo taksówkarskiej. Ona
    > jechała do pracy i była przypadkową ofiarą.

    Tego to akurat nie wiesz, może sama chciała się ścigać albo była
    spóźniona do pracy i popędzała? Różnie to bywa, naprawdę...

  • 58. Data: 2011-02-20 13:20:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Nex@pl

    > Rózne są rekacje ludzi, ja już wiem, że mam poprawną, zając niestety nie
    > przeżył.

    Jak ktoś nie potrafi ocenić czy jest szansa na ominięcie psa przy danej
    prędkości i nie zabicie się przy okazji to niech jeździ 50...

  • 59. Data: 2011-02-20 17:11:56
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Łatwo mówić :)

    akurat mi sie tak przydarzyło, że zdążyłem, tylko zdjąć noge z gazu i
    już dwa razy prawa strona mi podskoczyła i zrobiło się mokro w gaciach,
    tył troche zatańczył (w201), ale gładko dał sie wyprowadzić.

  • 60. Data: 2011-02-20 18:07:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-19 23:04, jerzu pisze:

    > Nawet nie zamierzam z Tobą dyskutować.