  • 61. Data: 2011-02-20 18:15:12
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-19 22:51, Marek Dyjor pisze:
    > venioo wrote:
    (...)

    > to był zamach... ciekawe czy przesłuchano policjantów z najbliższego
    > komisariatu, powinni byli zamknąć drogę :)

    Jechałem zaraz po wypadku - widziałem jeszcze resztki sztucznej mgły,
    a świadkowie zeznawali, że w 20 sekundzie słychać było strzały...

  • 62. Data: 2011-02-20 19:30:13
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 20-02-2011 12:53, to pisze:

    > Tego to akurat nie wiesz, może sama chciała się ścigać albo była
    > spóźniona do pracy i popędzała? Różnie to bywa, naprawdę...

    Nawet jeżeli...to nie ona trzymała kierownicę i wciskała gaz.
    Kierowca swój rozum powinien mieć, zwłaszcza, że wiózł klienta.

    M.

  • 63. Data: 2011-02-20 19:40:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-19 20:28, to pisze:

    > Moim zdaniem nie wystarczy, o ile auto jest sprawne, droga prosta, a
    > nawierzchnia równa. Raczej musiało się wydarzyć coś jeszcze albo to był
    > jakiś niesamowity pech.
    > No cóż, nie zazdroszczę poranka rozpoczętego takim widokiem...

    Jeśli komentarze na SE i TVN nie kłamią ... to pan kierowca na
    NK zapisany jest (był) do szkoły:

    "Międzynarodowa szkoła palenia gumy i łamania przepisów
    drogowych (Nibylandia)

    * Kierunek Drift na ulicach lokalnych przy zastosowaniu opon
    TOYO Tires dzienne mgr 7-letnie"

    Dodać trzeba, że jeśli prawdziwym jest powyższe, to miał już
    jeden sygnał od panBozi (tego wesołka z góry), że nie wolno
    popierdalać - w 2009 roku rozdupił się na moturze, stan
    ktrytyczny ... szpital ...

    Strzelam, że to wiele tłumaczy ;)
    6008

  • 64. Data: 2011-02-20 20:10:02
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Feb 2011 20:10:35 +0100, MariuszM <u...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Mówią, że nie ze swojej winy...

    Jak 99% wypadków z udziałem motocyklisty.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 65. Data: 2011-02-20 20:10:35
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    --
    M.

  • 66. Data: 2011-02-20 20:11:15
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-19 22:52, Shrek pisze:

    > Właśnie wygląda na to, że niespawane - zeznają, że puknięte w tył, ale
    > niezbyt mocno i jak najbardziej z jednego kawałka.

    Jezeli to zdjecie z allegro to jest tej hondy co sie rozbila, to kolega
    po podobnym strzale w tyl (roznica byla taka, ze nie byl w jeden rog
    uderzony tylko rowno caly tyl, ale pozornie wygladalo to lepiej niz w
    tej hondzie) przeszczepil wlasnie caly tyl z drugiego samochodu... po
    prostu po ogledzinch stwierdzil, ze za duzo zabawy z wyciaganiem podlogi
    i podluznic, i szybciej i taniej bedzie tyl przeszczepic z innego auta.

    > Zawsze to jakas

    IMHO to podloga i lewa podluznica byla na bank trafiona w tej hondzie,
    pytanie tylko czy ktos to wyciagal i klepal, czy wstawial cwiartke, albo
    i caly tyl z innej.
    Ale jak to faktycznie bylo to tylko mozna po ogledzinach smochodu
    stwerdzic... calkiem prawdopodobne, ze stosunkowo cienki slup po prostu
    przecial samochod.

    --
    Karolek

  • 67. Data: 2011-02-20 20:15:03
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > "Międzynarodowa szkoła palenia gumy i łamania przepisów drogowych
    > (Nibylandia)
    >
    > * Kierunek Drift na ulicach lokalnych przy zastosowaniu opon TOYO Tires
    > dzienne mgr 7-letnie"

    Niezly debil :/

> [...]
    > sygnał od panBozi (tego wesołka z góry), że nie wolno popierdalać - w
    > 2009 roku rozdupił się na moturze, stan ktrytyczny ... szpital ...

    Znaczy nie oszukal przeznaczenia?

    --
    Karolek

  • 68. Data: 2011-02-20 20:18:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-20 20:10, MariuszM pisze:

    > Mówią, że nie ze swojej winy...

    To oczywiste - teraz też jest sporo głosów, że to świetny kierowca
    i to nie jego wina, tylko coś się wydarzyło ekstra...

  • 69. Data: 2011-02-20 20:19:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Mówią, że nie ze swojej winy...

    Ależ owszem, w świetle przepisów, nie ze swojej. Ale jakby
    jechał przepisowe to by nie wykurwił :).

    Ja mam też tego świadomość, że jak coś pierdolnę wyjeżdżające mi
    z boku - jestem czysty w ubezpieczalni ... ale gdybym jechał
    wolniej - pewnie bym wyhamował i czyjś błąd nie przerodziłby się
    w masakrę.

    Napisałem - dostał ostrzeżenie i to mocne od panbozi, że nie
    wolno popierdalać, a jednak bez namyślunku popierdalał dalej. No
    chyba, że ktoś mi udowodni, że na śliskiej nawierzchni ... tfuu
    ... rypał to pies ... chyba, że mi ktoś udowodni, że w godzinach
    porannych ponad stówa na Puławskiej jest jazdą z namyślunkiem
    (nie musi być nawet ślisko) ... Wszak tam jest KILKANAŚCIE
    samowolnych miejsc do nawrotek wbrew przepisom ... Sam na
    Puławskiej nawracam w kilku miejscach na "wariata" przez
    krawężniki jak ni ma barierki ...

    6008

  • 70. Data: 2011-02-20 20:50:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

> [...]
    > ... chyba, że mi ktoś udowodni, że w godzinach porannych ponad stówa na
    > Puławskiej jest jazdą z namyślunkiem (nie musi być nawet ślisko) ...

    Trzy pasy, świetna nawierzchnia, doskonała widoczność. Jeśli nie jest
    ślisko to zagrożenie jest praktycznie żadne, dlatego pewnie o tych
    godzinach większość jedzie >100...