  • 41. Data: 2011-02-19 22:54:30
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Artur Maśląg

    > Moim zdaniem nie wystarczy, o ile auto jest sprawne, droga prosta, a
    > nawierzchnia równa. Raczej musiało się wydarzyć coś jeszcze albo to
    > był jakiś niesamowity pech.

    jak ktoś popierdala w złych warunkach 160 km/h to sie nie nazywa pechem
    tylko ciężką głupotą.

    szkoda kobiety.

  • 42. Data: 2011-02-19 23:02:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

    > Właśnie wygląda na to, że niespawane - zeznają, że puknięte w tył, ale
    > niezbyt mocno i jak najbardziej z jednego kawałka. Zawsze to jakas
    > utrata wytrzymałości, ale w tym przypadku, to raczej bez znaczenia -
    > podobno podłużnice były wcześniej proste, a teraz dostał z boku.

    To po prostu dziesięcioletnia honda. Co tu jeszcze dodawać?

  • 43. Data: 2011-02-19 23:04:34
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Feb 2011 19:21:51 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >albo Jerzu znów mi napiszą, by niemożliwe było

    Nawet nie zamierzam z Tobą dyskutować. Domyśl się czemu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 44. Data: 2011-02-19 23:05:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marek Dyjor

    > jak ktoś popierdala w złych warunkach 160 km/h to sie nie nazywa pechem
    > tylko ciężką głupotą.

    Hm... jechałem tam dzisiaj po ciemku, warunki faktycznie nieciekawe, bo
    raz jest przyczepność, a raz nie ma. Wyprzedził mnie jakiś pełnoletni
    złom z prędkością min. 120 km/h...

  • 45. Data: 2011-02-19 23:16:11
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-02-19 23:02, to pisze:

    > To po prostu dziesięcioletnia honda. Co tu jeszcze dodawać?

    Że niespawana. Daje pojęcie jak musiał przypieprzyć. Myślisz, że twój
    wózek przy takim zderzeniu zachowa się jakoś bardzo odmiennie?

    Shrek.

  • 46. Data: 2011-02-19 23:18:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

    > Że niespawana. Daje pojęcie jak musiał przypieprzyć. Myślisz, że twój
    > wózek przy takim zderzeniu zachowa się jakoś bardzo odmiennie?

    Myślę, że tak, bo nie jest hondą. :)

  • 47. Data: 2011-02-19 23:20:14
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-02-19 23:18, to pisze:
    > begin Shrek

    > Myślę, że tak, bo nie jest hondą. :)

    Myślę, że przeceniasz swój samochód.

    Shrek.

  • 48. Data: 2011-02-19 23:31:08
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > On się nie rozpadł - uderzenie było tak potężne (owinięte drzwi chyba
    > nawet na słupie zostały), że zwyczajnie go rozdarło. Fizyka niestety
    > działa zawsze, niezależnie od opinii panujących na pms, czy różnych
    > forach motoryzacyjnych.

    http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C3423621&t=ho
    nda_accord_type_r

    sz.

  • 49. Data: 2011-02-19 23:38:35
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-02-19 23:31, szufla pisze:

    > http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C3423621&t=ho
    nda_accord_type_r

    No i? Niespawany - dostał w dupę, IMHO akurat w tym wypadku bez
    znaczenia. Ona się nie owinęła - wtedy można by sądzic, że jednak miało
    to znaczacy wpływ. Ona się rozpadła na dwie częsci.

    Shrek.

  • 50. Data: 2011-02-20 00:13:45
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > No i? Niespawany - dostał w dupę, IMHO akurat w tym wypadku bez znaczenia.
    > Ona się nie owinęła - wtedy można by sądzic, że jednak miało to znaczacy
    > wpływ. Ona się rozpadła na dwie częsci.

    Przeciez nie napisalem, ze spawana.
    Pytanie czy dobrze tylne zawieszenie zrobione. Uderzenie bylo takie, ze
    kazdy by sie rozpadl.
    Ta dziewczyna bo to podobno przypadkowa pasazerka byla i miala 2 letnia
    corke, przynajmniej tak pisza :(

    sz.