  • Data: 2011-02-21 18:37:39
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > A wiesz w którym momencie taki głupek jak ja puści sprzęgło ? Bo ja nie
    > zauważyłem by ktoś z przeciwka zwolnił widząc, że ja na wysepce coś
    > kombinuję ...

    Ja też nie zwalniam, bo niby dlaczego miałbym ustępować pierwszeństwa
    komuś, kto zawraca po wysepce? Co nie znaczy, że nie poradziłbym sobie
    gdyby ów głupek wjechał mi przed nos.

    > Ty nie masz ... ja mam 1.4 w roomsterze ... jak strzelę, to szarpnie na
    > środek jezdni i zgaśnie.

    1.4 w ciężkim aucie? No niestety przy takiej konfiguracji jeździ się
    trudno... Zawsze możesz zamiast skręcać w lewo pojechać w prawo, a potem
    gdzieś zawrócić.