  • Data: 2011-02-19 22:06:35
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-19 21:53, Shrek pisze:
    (...)
    > Bo i prawdopodobnie tak było.

    Wystarczyło pomyśleć i zrobić to w innych warunkach - niezależnie od
    tego co sądzę o wyścigach na drogach publicznych.

    > Raczej niewielkie - owszem mogło się stać coś czego nie mógł
    > przewidzieć, ale gdyby nie zapierdalał, to pewnie inaczej by się to
    > skończyło.

    Ano właśnie. Ludzie różne głupoty na drodze odprawiają, ale rzadko
    kończy się to śmiercią.

    > Temat do przemyśleń dla doskonałych kierowców tytułujących
    > resztę kapeluszami. Nawet jak jesteście tak doskonali, to nie jestescie
    > na drodze sami. Hunter też z pewnością myślał, że przecież jest dobry i
    > zawsze się udawało...

    Ba - jak napisałem, całe szczęście, że nie trafili na czołówkę kogoś
    na wschodnim pasie Puławskiej...

    > Ano musiał. Sporo do myślenia daję, że samochód niespawany tak się
    > rozpada...

    On się nie rozpadł - uderzenie było tak potężne (owinięte drzwi chyba
    nawet na słupie zostały), że zwyczajnie go rozdarło. Fizyka niestety
    działa zawsze, niezależnie od opinii panujących na pms, czy różnych
    forach motoryzacyjnych.