  • Data: 2010-05-08 22:10:14
    Temat: Re: Dzisiejsze Legenty PRLu
    Od: Iglo <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 08 May 2010 14:40:05 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > Tak sobie obejrzalem dzisiejszy odcinek z tymi zachowanymi samochodami.
    >
    > Alez milo popatrzec ze sa tacy fascynaci u nas :)
    >
    > PZDr
    > Adam

    Czerwony maluch niesamowity!
    Imo najfajnieszy program w TvnTurbo. Widać, że prowadzący zafascynowany
    tematem i motoryzacją, podobnie jak posiadacze legend oczywiście. Super.
    Sam zawsze chciałem mieć jakąś legendę, ale ani nie mam gdzie trzymać,
    ani kasy, a i czasu aż tyle nie ma, ale jak się bardzo chce to się
    znajdzie namiastkę i odbudowuję motorower z 1976r :-) Romet z serii
    limitowanej :-D. Przejazd na takim dwusuwie jest iście mistyczny. :-)
    Nawet papiery do niego mam. :-)