    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.
    Date: Tue, 4 Sep 2012 20:42:55 +0200

    Dnia Tue, 4 Sep 2012 20:03:57 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Chyba dochodzimy do sedna: podobnie jak spowodowanie wypadku jest
    > "rzeczywiste", również "bezpośrednie zagrożenie" dotyczy stanu
    > faktycznego.
    > Jeśli ich tam nie było, ale tego nie wiedział, to spowodował
    > zagrożenie, jak najbardziej. Potencjalne. Nie bezpośrednie.

    No dobra, zgadzam sie.

    Zalozmy wiec ze dzieci tam sa, co nie jest takie dziwne, wiec przejazd
    zakretu ze znacznie przekroczona predkoscia to zagrozenie potencjalne czy
    bezposrednie ? :-)

    > Tak własnie zakładamy :P, w ten sposób warunek przyjmujemy
    > za "uznany". Znaczy nie dyskutujemy nad tym, czy grupowicz
    > X lub grupowicz Y byliby w stanie jednak przejechać ten
    > zakręt bez "wylotu" ;), akceptujemy, iż sąd ma podstawy
    > do uznania "zagrożenia".

    Nalezy wiec zeznawac ze codziennie sie tam jezdzi szybko i przejechac go
    mozna nawet 150 ? :-)

    > Szybko jadące pojazdy mają obowiązek zwolnić :D
    > "Jego obowiązek nie skierowany wobec mnie nie daje mi praw"

    No jak nie ? Masz prawo sie spodziewac ze zatrzyma sie przed kraweznikiem
    :-)

    J.