  • Data: 2012-09-05 22:52:39
    Temat: Re: Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    news:k1tdf9$64k$1@news.vectranet.pl...

    > Mężczyzna nie odpowie za możliwość spowodowania katastrofy w ruchu
    > lądowym. Prokuratorzy sprawdzili wszystkie rejestratory pociągu i okazało
    > się, że choć maszynista był pijany, to jechał jak najbardziej prawidłowo.

    Przez wiele lat moja Mama pracowała w lokalnym browarze, chcąc nie chcąc
    znaczną część dzieciństwa w nim spędzałem. Tajemnicą poliszynela było, że
    jeden z kierowców ciężarówki (pamiętam z jakim entuzjazmem pokazywał mi
    nowego Kamaza) jeździ zawsze wstawiony. Miał problem z alkoholem i żeby
    normalnie funkcjonować musiał wypić. Co ciekawe pracował baaaardzo długo,
    nigdy też nie spowodował kolizji ani wypadku. Ja też nigdy nie bałem się z
    nim jeździć, dobrze wiedział, gdzie milicja stoi i odpowiednio dobierał
    sobie trasy... Podejrzewam, że będąc w permamentnym ciągu wypijając rano
    piwko i tak miał 1,6 promila a funkcjonował zupełnie normalnie (tylko oddech
    go zdradzał).