-
Data: 2019-12-05 02:20:30
Temat: Re: Dywagacje na temat rdzy
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Pracownik Forda chciał się zatrudnić u Pontiaca. Poszedl na rozmowę i pytają jakie ma
kwalifikacje. Odpowiada że bardzo wysokie bo przez dwadziescia dwa lata przykrecal
koła po lewej stronie. Ilość informacji jaką posiadam jest wystarczająca zebym nikogo
o nic nie musiał pytać. Nie możesz dla mnie stanowić źródła informacji bo po co mi
np. handlowe nazwy preparatów używanych w przemyśle i niemożliwych do kupienia w
sklepie za rogiem. Jak już tam siedzisz to popatrz dookoła i sprawdź czy jest gdzieś
wanna z kąpielą do galwanicznego nakładania cynku na karoserię. Oczywiscie nie ma
takiej wanny. W przemyśle samochodowym używa się ocynkowanych blach. Cynkuje się je
po walcowaniu zeby nie rdzewialy w czasie transportu i leżenia na placu. Grubość
powłoki nie przekracza 1/100 milimetra. Taka grubość cynku zabezpiecza stal na nie
więcej niz pol roku. Do tego warstwa nie jest ciągła bo ulega przerwaniu/przetarciu w
czasie tłoczenia czy transportu. Zeby bylo smieszniej to jesli karoserie są
fosforanowane ,a są, to cynk zostaje rozpuszczony w kwasie solnym jaki jest w kąpieli
do fosforanowania. Tak to z grubsza wygląda z ocynkowanymi samochodami. Sprzedawcy
nie kłamią ze samochody zostały zrobione z ocynkowanej blachy bo blacha jaka przyszła
do fabryki była ocynkowana. Na wszystkich filmach reklamowych pokazują jak roboty
składają karoserię ze srebrzystej blachy. A że cynku na zrobionym samochodzie nie ma
to inna sprawa. Oczywiscie sa samochody w ktorych sa stosowane na elementy podwozia
blachy ocynkowane. Jesli w jakiś katalogach będzie informacja że producent daje 30
lat gwarancji na korozję to znaczy że płyta podłogowa, nadkola, błotniki itp są
zrobione z blachy ocynkowanej i cynk jest fizycznie jako pierwsza warstwa
zabezpieczajaca przed korozja. Jak bys czegoś nie wiedział to pytaj.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.19 18:49 Ghost
- 05.12.19 20:25 Shrek
- 09.12.19 15:43 Mirek Ptak
- 09.12.19 21:14 Zenek Kapelinder
- 10.12.19 09:06 Mirek Ptak
- 10.12.19 09:09 Mirek Ptak
- 10.12.19 12:15 cef
- 10.12.19 14:04 Mirek Ptak
- 10.12.19 18:29 Zenek Kapelinder
- 11.12.19 07:42 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe