eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDywagacje na temat rdzyRe: Dywagacje na temat rdzy
  • X-Received: by 2002:a0d:d516:: with SMTP id x22mr4350425ywd.257.1575508831233; Wed,
    04 Dec 2019 17:20:31 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a0d:d516:: with SMTP id x22mr4350425ywd.257.1575508831233; Wed,
    04 Dec 2019 17:20:31 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe
    .org!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-media
    .com!news.highwinds-media.com!g89no6314210qtd.0!news-out.google.com!w29ni83qtc.
    0!nntp.google.com!g89no6314207qtd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googl
    egroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 4 Dec 2019 17:20:30 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <qs7icc$ik$1$kolczan@news.chmurka.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.225.207;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.113.225.207
    References: <7...@g...com>
    <5ddbc587$0$538$65785112@news.neostrada.pl> <qrhevj$kp$3@dont-email.me>
    <5ddcda9d$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <qrkb31$v6b$1@news.icm.edu.pl>
    <5dddbc4b$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <qrl7lh$jgp$1@news.icm.edu.pl>
    <5dde3d0f$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <5de19bff$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5de1a836$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5de21fcb$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <5de2c0b3$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <5de2fbd1$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <qs5d97$45o$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <a...@g...com>
    <qs5qtv$9qj$2$kolczan@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <qs7icc$ik$1$kolczan@news.chmurka.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Dywagacje na temat rdzy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 05 Dec 2019 01:20:31 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 4313
    X-Received-Body-CRC: 1534722414
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667710
    [ ukryj nagłówki ]

    Pracownik Forda chciał się zatrudnić u Pontiaca. Poszedl na rozmowę i pytają jakie ma
    kwalifikacje. Odpowiada że bardzo wysokie bo przez dwadziescia dwa lata przykrecal
    koła po lewej stronie. Ilość informacji jaką posiadam jest wystarczająca zebym nikogo
    o nic nie musiał pytać. Nie możesz dla mnie stanowić źródła informacji bo po co mi
    np. handlowe nazwy preparatów używanych w przemyśle i niemożliwych do kupienia w
    sklepie za rogiem. Jak już tam siedzisz to popatrz dookoła i sprawdź czy jest gdzieś
    wanna z kąpielą do galwanicznego nakładania cynku na karoserię. Oczywiscie nie ma
    takiej wanny. W przemyśle samochodowym używa się ocynkowanych blach. Cynkuje się je
    po walcowaniu zeby nie rdzewialy w czasie transportu i leżenia na placu. Grubość
    powłoki nie przekracza 1/100 milimetra. Taka grubość cynku zabezpiecza stal na nie
    więcej niz pol roku. Do tego warstwa nie jest ciągła bo ulega przerwaniu/przetarciu w
    czasie tłoczenia czy transportu. Zeby bylo smieszniej to jesli karoserie są
    fosforanowane ,a są, to cynk zostaje rozpuszczony w kwasie solnym jaki jest w kąpieli
    do fosforanowania. Tak to z grubsza wygląda z ocynkowanymi samochodami. Sprzedawcy
    nie kłamią ze samochody zostały zrobione z ocynkowanej blachy bo blacha jaka przyszła
    do fabryki była ocynkowana. Na wszystkich filmach reklamowych pokazują jak roboty
    składają karoserię ze srebrzystej blachy. A że cynku na zrobionym samochodzie nie ma
    to inna sprawa. Oczywiscie sa samochody w ktorych sa stosowane na elementy podwozia
    blachy ocynkowane. Jesli w jakiś katalogach będzie informacja że producent daje 30
    lat gwarancji na korozję to znaczy że płyta podłogowa, nadkola, błotniki itp są
    zrobione z blachy ocynkowanej i cynk jest fizycznie jako pierwsza warstwa
    zabezpieczajaca przed korozja. Jak bys czegoś nie wiedział to pytaj.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: