-
X-Received: by 2002:a0d:d516:: with SMTP id x22mr4350425ywd.257.1575508831233; Wed,
04 Dec 2019 17:20:31 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a0d:d516:: with SMTP id x22mr4350425ywd.257.1575508831233; Wed,
04 Dec 2019 17:20:31 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe
.org!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-media
.com!news.highwinds-media.com!g89no6314210qtd.0!news-out.google.com!w29ni83qtc.
0!nntp.google.com!g89no6314207qtd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googl
egroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 4 Dec 2019 17:20:30 -0800 (PST)
In-Reply-To: <qs7icc$ik$1$kolczan@news.chmurka.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.225.207;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.113.225.207
References: <7...@g...com>
<5ddbc587$0$538$65785112@news.neostrada.pl> <qrhevj$kp$3@dont-email.me>
<5ddcda9d$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<qrkb31$v6b$1@news.icm.edu.pl>
<5dddbc4b$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<qrl7lh$jgp$1@news.icm.edu.pl>
<5dde3d0f$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<5de19bff$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<5de1a836$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<5de21fcb$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
<5de2c0b3$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<5de2fbd1$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<qs5d97$45o$1$kolczan@news.chmurka.net>
<a...@g...com>
<qs5qtv$9qj$2$kolczan@news.chmurka.net>
<0...@g...com>
<qs7icc$ik$1$kolczan@news.chmurka.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: Dywagacje na temat rdzy
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Thu, 05 Dec 2019 01:20:31 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 4313
X-Received-Body-CRC: 1534722414
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667710
[ ukryj nagłówki ]Pracownik Forda chciał się zatrudnić u Pontiaca. Poszedl na rozmowę i pytają jakie ma
kwalifikacje. Odpowiada że bardzo wysokie bo przez dwadziescia dwa lata przykrecal
koła po lewej stronie. Ilość informacji jaką posiadam jest wystarczająca zebym nikogo
o nic nie musiał pytać. Nie możesz dla mnie stanowić źródła informacji bo po co mi
np. handlowe nazwy preparatów używanych w przemyśle i niemożliwych do kupienia w
sklepie za rogiem. Jak już tam siedzisz to popatrz dookoła i sprawdź czy jest gdzieś
wanna z kąpielą do galwanicznego nakładania cynku na karoserię. Oczywiscie nie ma
takiej wanny. W przemyśle samochodowym używa się ocynkowanych blach. Cynkuje się je
po walcowaniu zeby nie rdzewialy w czasie transportu i leżenia na placu. Grubość
powłoki nie przekracza 1/100 milimetra. Taka grubość cynku zabezpiecza stal na nie
więcej niz pol roku. Do tego warstwa nie jest ciągła bo ulega przerwaniu/przetarciu w
czasie tłoczenia czy transportu. Zeby bylo smieszniej to jesli karoserie są
fosforanowane ,a są, to cynk zostaje rozpuszczony w kwasie solnym jaki jest w kąpieli
do fosforanowania. Tak to z grubsza wygląda z ocynkowanymi samochodami. Sprzedawcy
nie kłamią ze samochody zostały zrobione z ocynkowanej blachy bo blacha jaka przyszła
do fabryki była ocynkowana. Na wszystkich filmach reklamowych pokazują jak roboty
składają karoserię ze srebrzystej blachy. A że cynku na zrobionym samochodzie nie ma
to inna sprawa. Oczywiscie sa samochody w ktorych sa stosowane na elementy podwozia
blachy ocynkowane. Jesli w jakiś katalogach będzie informacja że producent daje 30
lat gwarancji na korozję to znaczy że płyta podłogowa, nadkola, błotniki itp są
zrobione z blachy ocynkowanej i cynk jest fizycznie jako pierwsza warstwa
zabezpieczajaca przed korozja. Jak bys czegoś nie wiedział to pytaj.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.19 18:49 Ghost
- 05.12.19 20:25 Shrek
- 09.12.19 15:43 Mirek Ptak
- 09.12.19 21:14 Zenek Kapelinder
- 10.12.19 09:06 Mirek Ptak
- 10.12.19 09:09 Mirek Ptak
- 10.12.19 12:15 cef
- 10.12.19 14:04 Mirek Ptak
- 10.12.19 18:29 Zenek Kapelinder
- 11.12.19 07:42 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
Najnowsze wątki
- 2024-12-10 sprężyny przednie ściśnięte
- 2024-12-10 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-12-10 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-10 ciekawostka mandatowa
- 2024-12-09 Kolejny spaliniak się zjarał
- 2024-12-09 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-09 Kraków => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-09 Katowice => Key Account Manager <=
- 2024-12-09 Dlaczego szybko będzie o jedną organizację terrorystyczną mniej w UE? ["Sukcesy" walki z terroryzmem w Syrii]
- 2024-12-09 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-09 Gdańsk => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS)
- 2024-12-09 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-09 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-09 Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- 2024-12-09 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=