  • Data: 2016-09-20 13:27:31
    Temat: Re: Dyski coraz wolniejsze?
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 20 Sep 2016 09:58:35 +0200
    doszła do mnie wiadomość <nrqq7b$2hc$1@node2.news.atman.pl>
    od robot <r...@o...pl> :

    elociraptor-1tb-wd1000dhtz-review/2

    >Wyraźnie napisałem "z dyskiem 7200rpm".
    >Velociraptor ma 10000.
    >Poza tym to że mogą osiągać coś tam na początkowych ścieżkach,
    >nie ma znaczenia w codziennym użytkowaniu.

    Jest wiele dysków konsumenckich 7200 RPM, które osiągają taki transfer
    w początkowym obszarze LBA, ale, jak pokazałem na przykładzie
    Velociraptora, transfer spadnie nawet o połowę(bez względu na to, czy
    dysk ma 10K czy 7K czy 15K), tu transfery max dla 7200:

    http://www.tomshardware.com/charts/hdd-charts-2013/-
    02-Read-Throughput-Maximum-h2benchw-3.16,2900.html
    http://www.tomshardware.com/charts/hdd-charts-2013/-
    05-Write-Throughput-Maximum-h2benchw-3.16,2903.html

    Jreśli mówimy, że jakiś dysk jest w stanie osiągnąć 200 MB/s, to jest
    to dla tych dysków prawdą, natomiast całą pawdę widać dopiero na
    wykresie Transfer/LBA number.
    --
    ,,To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym,
    że zaczynamy się w niej urządzać!"