  • Data: 2016-09-20 18:16:45
    Temat: Re: Dyski coraz wolniejsze?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2016 o 13:12, s...@g...com pisze:

    > Umyka w dyskusji aspekt buforów systemowych.
    > Dla mnie to nie dziwne że kopiowanie pliku może trwać krótko.
    > Bo wciągnięcie go z dysku może być szybkie jak plik nie pofragmentowany.
    > A zapis? Zapis poszedl do buforów. Okienko sie zamknęło ale zapis potrwa jeszcze 20
    sekund.

    > Czy to problem dla usera? Zalezy. Zalezy od tego co następnie user będzie robić.
    Jak dalsze operacje dyskowe to będzie kiepsko bo aktualne sie jeszzce toczą więc
    kolejne będą się wlec. Jak inna aktywność to nie, bo zapisy se lecą w tle a user robi
    coś bezdyskowego.
    > Tak czy siak To od usera zależy czy mu dysk sshd wystarczy czy nie.

    Racja! Szczególnie, że ja nie kopiuję plików lecz zapisuję je z poziomu
    aplikacji graficznej. Nie wiem co ona robi. Być może podczas "save" coś
    odczytuje równocześnie w pliku, przestawia jego fragmenty itd. Cholera
    wie...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek