  • Data: 2016-09-20 18:13:57
    Temat: Re: Dyski coraz wolniejsze?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2016 o 10:04, robot pisze:

    > No to mogę jedynie potwierdzić, że rzeczywiście szybki ten dysk.
    > Sam bym se taki kupił.

    Kosztowało mnie to ze 3 dni wertowania kart katalogowych dysków bo
    praktycznie żaden sklep nie publikuje (i zapewne nie wie) jakie jest
    wąskie gardło poszczególnych dysków - czyli transfer wewnętrzny. Piszą
    za to marketingowy bełkot, że łącze SATA w tych dyskach to np. 600 MB/s
    jakby to miało jakiekolwiek znaczenie. Równie dobrze mogliby podawać
    kolor obudowy - tak samo to istotne. :-/

    --
    Pozdrawiam,
    Marek