  • Data: 2009-01-25 17:35:45
    Temat: Re: Dynamika sceny>matrycy>odbitki
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła pisze:

    > Byc moze, poprosze plik :)

    Nie che mi się dalej w to bawić. Plik już był tylko nie z kwiatkami, a z
    paskami.

    > Zmierzyc przestrzen barwna rzutnika, skonwertowac pliki
    > i takie wyswietlac. Lub uzyc softu, ktory bedzie robil
    > konwersje w locie. Efekt zalezy oczywiscie od jakosci
    > rzutkina - w koncu profil jedyne co robi to opisuje
    > jak kijowy masz rzutnik - nic wiecej.

    No to niech teraz każdy sobie wybierze metodę w zależności od
    możliwości. Zwłaszcza ci, co chcą pokazać jakieś materiały przy okazji
    na przygodnych rzutnikach.

    > Drukarka iglowa sluzy zazwyczaj do drukowania f-r,
    > to Ty sie upierasz zeby nia zdjecia drukowac ;)

    Ano. Lepiej mieć coś niż nic.
    I tak od jakiegoś czasu oglądam sobie filmy na rzutniku i to ledowym
    jeszcze - fatalnym kolorystycznie, ale tak ''pokrzywionym'' krzywymi, że
    estetycznie jest to zupełnie przyjemne, choć pewnie niewiele ma
    wspólnego z oryginałem.

    Tak przy okazji - filmy mają jedną upierdliwą wadę - slajdową dynamikę.
    Dopóki nie dało się inaczej to było okej, teraz lubię sobie podbić
    cienie. Niestety, jest tam największa kaszana związana z kompresją
    (kompresją stratną zapisu).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl