  • Data: 2009-01-25 18:37:11
    Temat: Re: Dynamika sceny>matrycy>odbitki
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Skaluje, nie przesuwa.

    Przesuwa, bo po adaptacji do ciemności łatwiej "przepalić" siatkówkę, a
    po adaptacji do światła punkt czerni jest dużo wyżej, niż np. w
    warunkach pokojowych.

    > Ale to i tak szczegół, chodzi o to jak szybko
    > ciemnieją dla nas cienie. Czym ciemniejszy wyświetlacz, tym szybciej.

    A mnie się wydaje, że przy tych wielkościach luminancji, jakie mają
    wszelkiego rodzaju wyświetlacze, wciąż jesteśmy na stromym zboczu wykresu.