  • Data: 2009-01-25 18:11:33
    Temat: Re: Dynamika sceny>matrycy>odbitki
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła pisze:
    > Zdecydowanie. lepiej isc na spacer niz robic byle co.

    Zatem jutro na spacer powinno się wybrać około 20 mln Polaków.

    > Spieprzyc a nie poprawic.

    No to ja będę tak pieprzyć nadal. Ku uciesze innych, mówiących
    ''nareszcie coś widać sensownie''. Co zostało empirycznie potwierdzone
    wielokrotnie.

    > Jedyne co osiagniesz to brak odciecia skrajnych wartosci.

    Po pierwsze - to jest najważniejsze - oko jest na odcięcia najmniej
    tolerancyjne.
    Po drugie - nie mówię o przesunięciu, mówię o zmianach nieliniowych.

    > O ile by wystapilo, bo to wcele nie jest pewne...

    Nie jest - wszyscy widzieli, ale nie jest...

    > Rownie dobre moglbys doradzac zamiane zdjecia na b&w jako
    > metode na unikniecie dominanty barwnej. Tez bedzie dzialac ;)

    Ale nie powoduje zachwytu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl