  • Data: 2009-01-25 18:05:54
    Temat: Re: Dynamika sceny>matrycy>odbitki
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lepiej nie pokazywać w ogóle.
    > Lepiej odwołać te 2950 z 3000 jutrzejszych prezentacji w kraju, które
    > będą miały miejsce, bo założę się, że właśnie w tylu przypadkach zeżre
    > światła i cienie nie mówiąc o dominantach wszelkiej maści.

    Zdecydowanie. lepiej isc na spacer niz robic byle co.

    > Napisałem jak w dwadzieścia sekund mając tylko krzywą poprawić
    > wyświetlanie zdjęć - jak ktoś chce może stosować, jak ktoś uważa, że
    > to półśrodek niech wyłączy prąd i pójdzie do domu :)

    Spieprzyc a nie poprawic.
    Jedyne co osiagniesz to brak odciecia skrajnych wartosci.
    O ile by wystapilo, bo to wcele nie jest pewne...

    Rownie dobre moglbys doradzac zamiane zdjecia na b&w jako
    metode na unikniecie dominanty barwnej. Tez bedzie dzialac ;)